יום שלישי, 23 בפברואר 2016

תחרות טניס שולחן/ מאת יהונתן מור

אתמול יצאתי עם נבחרת הטניס שולחן של כיתות נווה לתחרות בנתניה, זו הפעם הראשונה שבית הספר שלנו משתתף בתחרות וגילינו שהיא שונה משאר תחרויות הספיישל אולימפיקס, בתחרות הזו אין מוקדמות וגמר ואין מדליות למקומות ראשון שני ושלישי.
התחלקנו לשש שולחנות ובכל קבוצה היו תלמידים מבתי ספר שונים, במקרה בקבוצה שלי אני הייתי היחיד מנאון הירדן

בכל קבוצה היו בסך הכול שבעה משחקים, בהתחלה היו ארבעה משחקים בסגנון רבע גמר, במשחקים היו 3 מערכות ומי שניצח בשתי מערכות עבר לחצי הגמר, ושני המנצחים בחצי הגמר הגיעו לגמר, בשולחן שלי אני הגעתי למקום ראשון! הרגשתי טוב עם זה שכבר בתחרות הראשונה שלי ניצחתי, אבל מצד שני יש לי סוג של יתרון לא הוגן כי התאמנתי במועדון עלי כותרת עם אבי. בסך הכול שיחקתי שלושה משחקים ובמקרה כולם היו נגד בנות.

אני כבר מחכה לתחרות השנייה שתהיה בסוף שנה, אני מקווה שוב להגיע למקום טוב, אבל לא חייב ראשון

5 תגובות:

  1. יהונתן, שכחת להזכיר שגם אני, ליאל וברי הגענו למקום ראשון בשולחנות שלנו. גאווה לבית הספר!

    השבמחק
  2. כתבה יפה, אני לא מצטער כל כך על זה שלא נסעתי איתכם. אבל שכחת לציין אילו בתי ספר פגשתם.

    השבמחק
  3. אני לא זוכר שמות של בתי ספר, עד שהגעתי לבית הספר בכלל לא ידעתי שאני אעשה על זה כתבה אני עושה במקום לירון שלא יצא

    השבמחק
  4. הכתיבה שלך מאוד טובה ויפה והיה כיף בספיישל אולימפיקס של פינג פונג. בר

    השבמחק
  5. שמחה לדעת שנהנית ושאתה כבר מחכה לתחרות השנייה. הסברת מצוין על התנהלות טורניר הפינג פונג.
    יעל דגן

    השבמחק