יום שבת, 27 בפברואר 2016

טורניר הוקי רצפה/ מאת בר אבגי ולירון עמר


שלום לכולם,
אנחנו (בר ולירון) נכתוב על טורניר המוקדמות של הוקי רצפה במסגרת תחרויות ספיישל אולימפיקס שנערך ביום שני 15.2.16 במכון וינגייט שבנתניה.
בואו נתחיל!!!

לאחר נסיעה של שעתיים לוינגייט נכנסנו לאולם שבו היו עוד בתי ספר אחרים של חינוך מיוחד חילקו אותנו לשתי קבוצות קבוצה נווה איתן 1 שכללה את אריאל סיגל, אביתר בן שטרית , אלון אדמירלסקי, יהונתן מור, ליאל שרון, חן בונן, רז סולומון ויהונתן אדר וקבוצה נווה איתן 2 שכללה: את לירון עמר, אלמוג בן עמי, גיא ארג'י, עדן בן חיון, טל פינטו, ליאור נוסינוביץ', אוראל ברנשטיין ואותי (בר איבגי).
שיחקנו נגד בתי ספר לחינוך מיוחד שבאו מרחובות, ירושלים והרצליה, שהתחלקו גם הם לשתי קבוצות.
נווה איתן 1 שיחקו 2 משחקים אותם ניצחו.
נווה איתן 2 שיחקו 3 משחקים שמהם ניצחו 2 והפסידו 1.
ובסוף הטורניר כל הנבחרת של נווה איתן התאספה ואכלה ארוחת צהריים שכללה שניצל בלחמניה בשטח מכון וינגייט,
חזרנו באוטובוס, עייפים, תשושים, חסרי חיים (כן, זומבים) לבית ספר בנסיעה שארכה שעתיים.
הסוף של הכתבה! (שקר......)
במרץ 2017 יערך טורניר הוקי רצפה באוסטריה ובית הספר בעל סיכוי להשתתף. כל מי שבנבחרת (לא חובה), השתתף בשני הטורנירים האחרונים של ספיישל אולימפיקס, ויהיה מעל גיל 16 יוכל להשתתף אם נשתתף בטורניר שימשך עשרה (!) ימים.




5 תגובות:

  1. כתבה טובה, רק שני תיקונים ושימו לב מי שמשתתף בהוקי:
    *הטורניר יהיה במרץ ולא בספטמבר, כנסו לאתר של ספיישל אולימפיקס ישראל וחפשו 'משחקי העולם חורף באוסטריה 2017'
    *הטורניר ייארך כשניים עשר ימים! אלא אם כן נהיה פחות.
    - ועוד דבר: אני קורא לכל משתתפי הוקי רצפה בני 16 ומעלה (ב-2017) שהשתתפו בשנתיים האחרונות בהוקי רצפה, נא לעשות את המאמץ ולהירשם בעזרת הטפסים שקיבלתם, אפשר להגיש רק עד 15 במרץ!! אם לא תמהרו, לא תהיה משלחת של הוקי רצפה לתחרות. בבקשה!

    השבמחק
  2. נשמע נחמד. לא הייתי ואני שמח שנהניתם. אני מאוד מקווה שבית ספרנו יסע לאוסטריה.

    נ.ב. תקראו את הכתבות שלי ותגיבו.

    השבמחק
  3. שלום אני יקיר אני רוצה להגיד כל הכבוד אלופים

    השבמחק
  4. שלום אני יקיר אני רוצה להגיד כל הכבוד אלופים

    השבמחק