יום שישי, 5 בפברואר 2016

דבר המערכת להשבוע

שלום לכם. כאן גדעון ואני רוצה להגיד לכם את דבר המערכת. לצערנו לא יהיה סקר חדש למרות שחשבנו על שאלת סקר בגלל תקלות בבלוגר. מפה יש לנו דברים לדבר עליהם.

 הדבר הראשון הוא הסקר השבועי שלו הצביעו 13 אנשים (וואו זה כמעט 15)!

הסקר השבוע: עד כמה אתה אקולוגי?
התשובה הראשונה מראה שהרבה חושבים את עצמם הכי אקולוגים אה? בואו נראה... אני יותר ירוק מהדשא של השכן! קיבל 5 קולות (38%)!

התשובה השנייה קצת יותר הגיונית בשבילי. מפריד פחים אבל מדליק מזגן בקיץ קיבל 3 קולות (23%). באמת? אתם מעדיפים להישרף בקיץ?!

התשובה השלישית מאוד מתאימה לסקר. משתתף בפעילויות בית ספר, אבל לא יוזם בבית... קיבל 2 קולות (15%). אוקיי, אני יכול לקבל את זה.

ותשובה אחרונה היא בדיחה מעולה! מה זה אקולוגי? זה סוג של אוכל? קיבל גם 3 קולות (23%)! היי, מקווה שצחקתם. לפחות הפעם הסקר יצא עם יותר שוויון קולות הא?

דבר שני, ביום חמישי הזה יצאו חטיבות הביניים לטיול ט"ו בשבט ואני אהיה מאוד שמח אם רז או לירון יכתבו לנו על חוויותיהם, או כמובן שמישהו מכחטיבת הביניים יכתוב לאחד מחברי מערכת "הפאזל" על חוויותיו ואנחנו נערוך את זה לעיתון.

דבר נוסף ואחרון, י"ב נוסעים בשבוע הבא לטיול שנתי ואיתם גם סאם, ליאל ויקיר משה שם טוב. אנו מקווים שתיהנו ובחזרה תכתבו על חוויותיכם (וואו ממש שבוע הטיולים בנווה אה?).

בכל מקרה, עד גדעון ועד השבוע הבא נקווה שהבעיות בבלוגר יפתרו ונוכל לשים את שאלת הסקר שלנו.

תגובה 1:

  1. שוב אני מאוד מצטער על הבעיה בבלוגר.

    גדעון.

    השבמחק