יום ראשון, 14 בפברואר 2016

ספיישל וולנטיינס דיי - אשמת הכוכבים/ מאת יהונתן מור

אוו, יום האהבה, היום שבו הכי טוב לצאת לאיזה דייט רומנטי מול השקיעה, אלא אם כן אתם לבד כמוני, במקרה שלי זה יום שבו אני בדרך כלל בוכה על חיי האהבה שאין לי מול איזה סרט רומנטי טוב, אני אספר לכם על סרט שראיתי פעם שנקרא אשמת הכוכבים.

הסרט מדבר על שני בני נוער חולי סרטן שמשתתפים בקבוצת תמיכה לחולי סרטן, בזמן שהם שם הם מתאהבים והוא מתמכר לספר האהוב עליה, והם מנסים לפגוש את הסופר, אני לא אספר עוד כי אז זה יהרו לכם את הסרט, אבל אני כן אספר שבסרט מוזכרת דמות יהודייה ידועה.




אני מאוד ממליץ על הסרט, אבל תתארגנו על חבילת טישו או שתיים, הנה הטריילר של הסרט
שיהיה לכולם יום אהבה שמח.

4 תגובות:

  1. טוב שאתה עושה את זה קצר אבל לדעתי זה קצר מדי ובעל מעט מדי תוכן. זה לא יכול עם מעט תוכן להוציא את הטעם הרע מהפה שפרל הארבור עשה לי.

    השבמחק
  2. וואי יהונתן, תודה! אני ממש אוהבת סרטים רומנטיים כאלו... את הספר דוקא קראתי, אבל עכשיו ממש עשית לי חשק לראות את הסרט!

    השבמחק
  3. זה לא יפה יקיר משה שם טוב

    השבמחק
  4. יונתן, הכתיבה שלך היא כמו מיץ תפוזים טעים, חמוץ מתוק. אתה לא מתבייש לגעת בכאבים וממתיק אותם בהומור רב. כל הכבוד.

    השבמחק