יום ראשון, 7 בפברואר 2016

devil may cry

Devil May Cry vol 1.jpg

devil may cry זו סדרת אנימה בהשראת סדרת משחקי מחשב באותו שם 
האנימה היא על ידי חברת האנימה MADHOUSE בשנת 2007 ונארכה 12 פרקים
העלילה: לפעמים הסדרה נמצאת בין devil may cry ל-devil may cry 4.
הסדרה מבוססת על סדרת מנגה.

דמויות ראשיות:
  • דנטא: דנטא הוא חצי שד וחצי אדם. דנטא הוא הבן של אוה וספרדה, השד המגן על כדור הארץ מפני פלישת שדים מעולמו.
  • טריש: היא שד הנוצרה על ידי מונדוס בדמות אמו של דנטא. וכוחה המיוחד הוא לשגר זרמי חשמל מגופה.
  • סיד: סיד הוא שד (הפתעה גדולה...) חלש המופיע לראשונה בפרק הראשון והופעתו מתרחשת לסירוגין במהלך הסדרה. 
סדרה זאת טובה מומלצת לצפייה אבל לא לבעלי לב חלש...
(קרדיט לשגב אנקרי מכיתת ארז שעזר לי בכתבה הזאת. אם אתם רוצים לשאול משהו לגבי הסדרה תשאלו אותו)

7 תגובות:

  1. וואו! אני ממש מופתע שהעלתה כתבה על DMC שזאת אחד סדרות האנימה ומשחק שאני הכי מעריץ.
    רק תיקון קטן: דנטה זה עם "ה" ולא עם "א".

    ליאל מויאל.

    השבמחק
  2. לא שיחקתי ב-DMC אף פעם ולא ידעתי שיש לזה אנימה. מופתע גם כמו ליאל. יופי של הפתעה יהונתן. מקווה שנהנית מלכתוב.

    גדעון.

    השבמחק
  3. אני גם אוהב את DMC טוב יקיר משה שם טוב

    השבמחק
  4. לא מכיר את הסדרה אבל אחרי הסקירה הקצרה הזו עוררתם את סקרנותי, אפנה זמן בהקדם לראות איזה פרק או שניים ולהבין יותר במה מדובר

    השבמחק
  5. יונתן איזה כיף שנעזרת בשגב, ממש חשוב לפאזל להיות של כולם בנווה ולא רק של חברי המערכת.
    אני ממש רחוקה מהעולם הזה, ולכן חוץ מלהכיר את הדמויות לא הבנתי כל כך מה העלילה בסדרה ואיך הדמויות קשורות אחת לשניה. אז אשמח לשמוע...

    השבמחק
  6. לא שמעתי על הסדרה הזאת, נחמד לשמוע על סדרות אחרות

    השבמחק