יום חמישי, 16 במרץ 2017

מסדר כנפיים של קרמבו בית שאן

ביום רביעי בתאריך 15.03.17 התקיים מסדר של תנועת הנוער ''כנפיים של קרמבו שהתקיים במופת בבית שאן במסדר הזה השתתפו רועי הרוש ושחר בשיא מנווה והנושא של המסדר היה בנושא: מחרוזת שירי להקות צבאיות ואני רועי.ה הייתי המנחה של המסדר ואני גם השתתפתי במסדר ואני עשיתי ג'אגלינג בשיר ''קרנבל בנחל'' ושחר הופיעה בשיר ''ישנן בנות'' ובקהל היה גם ראש עיירת בית שאן רפי בן שטרית שכל שנה מגיע למסדר ובכמות הקהל היה הרבה קהל והרבה מחיאות כפיים ואני רועי קיבלתי הרבה מחמאות על הנחיה ובכלל ונהנתי מאוד במסדר וגם המסדר הזה הוא האירוע הכי גדול של כנפיים של קרמבו.







5 תגובות:

  1. איזה כיף לקרוא על המעורבות שלך!

    השבמחק
  2. איזה כיף לקרוא שנהנית ושהיה לך משמעותי.
    כל הכבוד על ההנחייה!

    השבמחק
  3. רועי אני רוצה להגיד לך משהו אני יודע שאתה אוהב את כנפיים של קמבו אבל אתם עושים פעילוית ילדותיות

    השבמחק