יום שישי, 26 במאי 2017

פרויקט "מבלים" פעם שנייה ואחרונה \ מאת סאם קטז


Image may contain: ‎‎8 people, ‎including ‎עדן בן חיון‎, Nessi Panijel, Tamar Avraham and Sam Kataz‎‎, people smiling, people sitting, people eating, table, drink, indoor and food‎

שלום לכם קוראים וקוראות יקרים ויקרות, אני סאם מגיש בפניכם כתבה על פרויקט "מבלים" כי אתמול אני קיבלתי משימה ממערכת העיתון לפרסם כתבה על פרויקט "מבלים" והנה אני מקיים את ההבטחה שלי... ואם אתם רוצים לקרוא יותר בהרחבה תלחצו על "קרא עוד" ובינתיים שתהיה לכם קריאה נעימה וחג שבועות שמח. ועוד משהו נוסף מיום ראשון הקרוב עד השבוע הבא אני לא אהיה משום שאני צם את חודש הרמדאן שיחל מחר אבל אני כן אבוא למסיבת סיום של הבוגרים וחבר'ה תגיבו בבקשה. 


אוקיי ... אז היום, יום שישי ( 26.5.2017 ), אני הגעתי לתחנה המרכזית בעפולה אחרי תמר ואחרי תמר בא נסי ואחרי נסי באו נועה בירנבויים  ( אני כתבתי את שם המשפחה כדי שתדעו איזו נועה ) ושארית באו ואחר כך חן ועדן באו ואחריהם גדעון בא. ומהתחנה המרכזית אנחנו הלכנו לקפה גרג ושם כל אחד מאיתנו הזמין לו מה הוא רוצה לאכול לו, אני ותמר הזמנו ארוחת גרג + נועה ושארית עשו כמנו ותוך זה שאכלנו אנחנו דיברנו עד שקראנו לאחת המלצריות לשלם את החשבון... אנחנו שילמנו את העודף ואחרי זה אני גדעון נסי ותמר הלכנו הביתה ועוד חן ועדן נשארו בעפולה ולפני שאני גדעון ותמר עלינו לאוטובוסים שלנו אנחנו נפרדו משארית ומנועה לשלום וזהו חזרנו הביתה בזמן שבמהלך הנסיעה גדעון ואני דברנו קצת בשביל הכיף שלנו. 

ודבר נוסף שאני מוסיף : תומר צ'רנוב היה אמור גם לבוא משום שאתמול הזמנו אותו למפגש שלנו אבל בסוף הוא לא הגיע למפגש וזה לדעתי חבל .

תזכורת על מה מהו פרויקט "מבלים" : 

פרויקט "מבלים" הוא פרויקט שהוקם בכיתה בשיעור כישורי חיים עם נועה בירנבוים, אשר מטרתו היא לשפר את היכולות של תלמידי הכיתה בליזום ולהשתתף בבילויים חברתיים וביכולת ניידות שלנו בתחבורה ציבורית. אבל זה היה המפגש האחרון שלנו משום שאנחנו קרובים לסיום שנת הלימודים ולכן הפרויקט התקיים רק פעמיים : היום ולפני (12.5.2017 – 26.5.2017 ) .

אני דווקא נהניתי במפגש שלנו היום בקפה גרג בעפולה, היה כיף בכל רגע למרות שזה היה המפגש האחרון שלנו. וגם היה לי די סבבה עם חברי לכיתה במיוחד שזו השנה האחרונה של נסי וגדעון ואני מרוצה מזה שקיימנו את הפגש למרות שלא תכננו לפני אבל אני מרוצה שהכיתה שלי החליטה לעשות את המאמץ בלעשות מפגש שני בעפולה .

עד כאן הכתבה שלי להיום. והנה כמה תמונות בשבילכם שאני צילמתי, תיהנו לכם וחג שבועות שמח.

Image may contain: 1 person, sitting and indoor

Image may contain: one or more people and people sitting

Image may contain: one or more people, people sitting, sky, outdoor and water

Image may contain: 2 people, including Nessi Panijel, people sitting and indoor

Image may contain: 1 person, sitting and outdoor

Image may contain: 1 person, sitting, table and indoor

Image may contain: food

Image may contain: 1 person, sitting and drink

Image may contain: 3 people, people eating, people sitting and table

Image may contain: 2 people, people sitting

Image may contain: one or more people, people sitting, people eating, table, food and indoor

10 תגובות:

  1. כתבה נהדרת סאם שמח לשימוע שנהנתה וצום קל

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה כרמל, אני הגבתי לכתבה שלך על מכירת הסנדאות

      מחק
  2. כל הכבוד אחלה כתבה אהבתי מאוד

    השבמחק
  3. רועי הרוש

    השבמחק
  4. כתבה טובה סאם. טוב לשמוע שנהנית.

    השבמחק
  5. אני שמח לשמוע שנהנת ותמשיכו לבלות

    השבמחק
  6. תודה רבה על התגובות, היה נהדר!

    השבמחק
  7. סאם, נשמע שממש נהנית, אני מקווה (ובטוחה) שתצליחו לחזור ולהיפגש גם אחרי סיום שנת הלימודים.

    השבמחק
  8. סאם,שמחה שנהנית. זה רעיון טוב להזמין בוגרים של נווה למפגשים. אל תתייאש. תמשיך להזמין גם בעתיד. צום קל ורמדאן כרים.

    השבמחק
  9. סאם תודה על הכתבה. במשך השבוע שלחו בצוות תמונות מפרוייקט המבלים אבל עד שקראתי את הכתבה שלך לא ידעתי מה הרקע של הפרוייקט. נהדר שפרצתם את גבולות הכיתה להתאמן באמת על כישורי חיים ותוך כדי להנות ולבלות!

    השבמחק