יום חמישי, 25 במאי 2017

דבר המערכת להשבוע מאת גדעון שדה


Image may contain: 2 people, people sitting and indoor

שלום לכל הקוראים הנהדרים שלנו, כאן גדעון המדבר בשם כל המערכת שוב בשביל לסכם את השבוע, שוב... אוקיי עכשיו שרגע המבוכה עבר, בואו נדבר על שינויים!

הודעה פרסומית: כדי לקרוא את העדכון השבועי של עיתון "הפאזל", נא ללחוץ על "קראו עוד".
דבר ראשון, כרמל ושחר יהיו אחראיים לפרסם את החוויות שלהם במחירה בהפנינג הירוק שהתקיים ביום שלישי, אז בבקשה תהיו סבלנים ואל תקרעו אותי לגזרים, כי אני רק השליח.

ביום שישי סאם ואני יוצאים עם שאר כיתת י"ב 4 לפגישה האחרונה של פרויקט "מבלים", כאשר סאם יעשה את הכתבה אלא אם כן הוא לא יוכל לבוא, שבמקרה הזה אני אכין את הכתבה.

ביום ראשון אני נוסע לספיישל אולימפיקס בטניס שולחן, כאשר מספר די גדול של תלמידים מצטרפים לשחק, כך שאני אכתוב יחד עם בר איבגי את הכתבה על הטורניר.

טל בשבועות תכתוב כתבה טעימה במיוחד לשבועות, אז תתכוננו עם הרבה ריר בפה לקראת זה. בנוסף כרמל יכתוב על מיני אלבום שהוא ממש אוהב, ואחרי ההופעה של הכתבה האחרונה שלו אתם יודעים שזה יהיה בין הכתבות הכי איכותיות.

לבסוף רועי הרוש ורז יכתבו על מפגש שלהם, אז תתכוננו לרוח האנרגטית שלהם בכתיבה.

טוב, כאן אני מסיים את העדכון השבועי של מערכת העיתון. אם יש כתבות שאתם רוצים לפרסם, אתם יכולים לפנות אל כל אחד מחברי המערכת.

המשך שבוע טוב לכולכם.
מכל הלב,
חברי מערכת עיתון "הפאזל". 


הנה תמונות נחמדות מהבילוי :


Image may contain: 1 person, standing

Image may contain: one or more people, people sitting and outdoor

Image may contain: one or more people, people sitting, table and indoor

Image may contain: 3 people, people sitting

Image may contain: 2 people, including Tamar Avraham, people sitting and indoor

Image may contain: 3 people, people sitting

Image may contain: 3 people, people sitting

Image may contain: 3 people, including Tamar Avraham, people sitting

Image may contain: text

Image may contain: 3 people, people standing, people sitting, table and indoor

Image may contain: 1 person, sitting and indoor

Image may contain: food

Image may contain: food

Image may contain: ‎‎2 people, ‎including ‎עדן בן חיון‎‎‎, people smiling, people eating, people sitting and food‎

Image may contain: food

תגובה 1: