יום רביעי, 5 ביולי 2017

עיצוב פנים/ מאת יקיר

שלום לכם, חשבתי לכתוב עוד כתבה בנושא של עיצוב פנים. בחרתי בנושא הזה כי ראיתי את אמא שלי לומדת את המקצוע הזה והחלטתי לראיין אותה. בנוסף, ראיינתי גם את דודה שלי.





לאמא שלי קוראים חלי, היא לומדת עיצוב פנים שנה שלישית. דודה שלי היא גם מעצבת גרפית ומעצבת פנים, למדה גרפיקה 4 שנים והיום היא מעצבת בתים.והחלטתי לראיין אותה בנושא הזה כי אני חושב שזה מעניין.

1. מה זה עיצוב פנים?
עיצוב פנים זה לסדר את הבית בצורה מסודרת יותר ונוחה, שיהיה נעים וטוב וכיף להסתובב בבית.

2. כמה שנים את לומדת?
אני לומדת 4 שנים שמתוכם שנה מכינה ו-3 שנים לימודים אינטנסיביים בעיצוב פנים ובגרפיקה.

3. האם את אוהבת את הלימודים והמקצוע?
אני אוהבת את המקצוע הזה.

4. האם יש לך מרצה שאת מחבבת?
אני מחבבת את מלי שמלמדת גרפיקה, יעל שמלמדת עיצוב פנים ואייל שמלמד פרסום.

5. האם הלימודים קשים לך?
בהתחלה זה היה קשה, עכשיו כבר לא.

להתראות














3 תגובות: