יום רביעי, 5 ביולי 2017

"רוצה להמשיך את דרכו של אחי": הצעירה שמדריכה ב"אחריי" בעקבות אחיה שנהרג מאת ניקול פריזון

מקור הכתבה : נענע 10 שבה מתראיינת ניקול פריזון, פרסום : סאם קטז

Image result for ‫ניקול פריזון‬‎

שלום לכם קוראים וקוראות יקרים ויקרות, אני רוצה לשתף אתכם על כתבה מדהימה שראיתי על תלמידה בשם ניקול פריזון שלמדה איתי מכיתה ט'2 ועד למסע לפולין במחזור י"ג בכיתה י"א ועד לסיום כיתה י"ב ... אז הנה הקדמה על הכתבה :  ניקול פריזון הייתה בת ארבע עשרה כשאחיה אלן נהרג בתאונת דרכים. במהלך ימי השבעה היא זכתה להכיר את החניכים שלו בתנועת "אחריי" והחליטה להצטרף ולהמשיך בדרכו.

אם אתם רוצים לקרוא בהרחבה תלחצו על "קרא עוד" ותלחצו על מקור הכתבה כי יש שם סרטון שהיא מופיעה בו, ואני באופן אישי כשאני קראתי את הכתבה שעשו על ניקול + צפיתי בסרטון... אז אמרתי לה בשיחה בפייסבוק : "היי ניקול, אני ראיתי את הכתבה שעשו אליך בנענע 10 וזה היה מרגש וכל הכבוד לך ותמשיכי להאמין במה שאת מאמינה עד הסוף".


סיפורה של ניקול פריזון :

ניקול פריזון הייתה בת ארבע עשרה כשאחיה אלן נהרג בתאונת דרכים. במהלך ימי השבעה היא זכתה להכיר את החניכים שלו בתנועת "אחריי" והחליטה להצטרף ולהמשיך בדרכו. בתוך שנה הפכה למדריכה ובחודש הבא תסגור מעגל, היא תתגייס לקורס מפקדות ובסופו תישלח לחוות השומר - ביתם של "נערי רפול" - המקום בו אחיה עבר טירונות ונלחם כדי להגיע לצנחנים • "משהו קטן וטוב".


הנה מקור הכתבה למי שרוצה לקרוא את הכתבה + הנה סרטון שהיא מופיעה :


6 תגובות:

  1. אני אשמח שבזמנכם הפנוי אתם תגיבו לכתבה הזו... אז בבקשה תגיבו כי מדובר על ניקול שלמדה איתי ואיך שהיא בחרה להמשיך בדרך של אח שלה אלן ז"ל

    השבמחק
  2. אני מכיר את אבל לא ידעתי שאח שלה נהרג

    השבמחק
  3. גם אח שלי היה עמותת אחריי

    השבמחק
  4. סאם יקר תודה ששיתפת אותנו. מרשים, מרגש. מוכיח שוב איך כוח של עשייה ונתינה יכול לסייע .

    השבמחק
  5. ראיתי את הסרטון וממש התרגשתי. אני מכיר את ניקול ועדיין נשאר איתה בקשר, אך לא ידעתי שהיה לה אח שנהרג בתאונת דרכים. מראה כמ מסוכנים הכבישים במדינה הזאת עם הנהגים הפסיכוטיים שכל כך רוצים להספיק רמזור ואז או שהורגים מישהו, נהרגים או שניהם.
    ממש מחמם את הלב שבחרת לדבר ב"הפאזל" על הנושא הזה, בעיקר בגלל שניקול למדה פה בכיתות הרגילות.

    השבמחק
    תשובות
    1. סאם- זוהי כתבה מרגשת מאוד שניתן ללמוד ממנה עד כמה הנתינה לאחר משמעותית לחברה שלנו וגם לאדם שנןתן ומעניק. שמחתי לראות את פניה המוכרות של ניקול בהקשר של עשייה כה חשובה.
      תודה
      יעל דגן

      מחק