יום שישי, 23 בפברואר 2018

הפנתר השחור ( באנגלית: Black Panther ) \ מאת סאם קטז


Image result for Black Panther

שלום לכם קוראים וקוראות יקרים ויקרות, אני רוצה לשתף אתכם שאתמול אני ואחותי עם קרובי משפחה שלנו צפינו אתמול בסרט טוב שנקרא הפנתר השחור שהוא סרט גיבורי-על אמריקאי משנת 2018 המבוסס על הקומיקס הפנתר השחור בהוצאת מארוול קומיקס. הסרט הוא ה-18 במספר בסרטי היקום הקולנועי של מארוול ומביים אותו ראיין קוגלר לפי תסריט אותו הוא כתב יחד עם ג'ו רוברט קול. בסרט מככבים אנסמבל שחקנים כדוגמת צ'דוויק בוזמן, מייקל בי. ג'ורדן, לופיטה ניונגו, דנאי גורירה, מרטין פרימן, לטישיה רייט, אנג'לה באסט, פורסט ויטאקר ואנדי סירקיס.

לי היה כיף לצפות בסרט הזה כי יש הרבה הומור לפי מה שהבנתי שאחותי הסבירה לי שהסרטים מארוול יותר טובים מדיסי בקטע של הומור וצחוקים. אני ממליץ לכם לצפות בסרט ( אם אתם רוצים כמובן ) כי הוא סרט מגניב ומצחיק, בינתיים שתהיה לכם קריאה נעימה וחג פורים שמח.


תקציר העלילה :

זמן לא רב לאחר אירועי "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים", טצ'אלה שב לווקאנדה כמלך החדש על מנת להשליט סדר בממלכתו, אך נחרד לגלות כי בהיעדרותו היוצרות התהפכו וכי עליו להתמודד עם שני אויבים אימתניים. כשעתיד כדור הארץ מוטל על כף המאזניים, טצ'אלה מוכרח להפוך לפנתר השחור ולחבור לבנות הדורה מילאג'ה וסוכן ה-CIA אוורט רוס, על מנת למנוע מלחמת עולם.

החוויה שלי מהסרט :

אני מאוד נהניתי לצפות בסרט הזה משום שהיה בו הרבה פעולה ואקשן והומור שזה הסגנון שלי שזה אני אוהב לצפות בסרטים כאלה והאמת גם אני חושב שהסרטים Marvel יותר טובים מהסרטים של DC.

תוספת מידע :

הסרט קיבל תישבוחות רבות על עבודת הבימוי, עיצוב התלבושות, סצינות הפעולה, הפסקול וביצועי השחקנים, בעוד כמה ביקורות דירגו אותו כסרט הטוב ביותר ביקום הקולנועי של מארוול והיללו את הסרט בשל חשיבותו התרבותית. חמישה ימים בלבד לאחר צאתו לאקרנים, הסרט הניב רווחים של מעל 460 מיליון דולרים ברחבי העולם, והוא מדורג במקום החמישי ברשימת הסרטים הרווחיים ביותר בסוף השבוע הראשון להקרנתם. הסרט יצא לאקרנים בישראל ב-15 בפברואר 2018.


הנה טריילר של הסרט + זו הכתובת למי שרוצה לצפות בסרט המלא :



צוות השחקנים בכנס קומיק-קון, סן דייגו ב-2016. משמאל לימין: המפיק קווין פייגי, הבמאי ראיין קוגלר, לופיטה ניונגו, מייקל בי. ג'ורדן, דנאי גורירה וצ'דוויק בוזמן.

4 תגובות:

  1. סאם, בזכותך ובזכות שאר חברי המערכת אני כבר יותר מבינה ומכירה את כל הדמויות של מארוול ודיסי. תודה על השיתוף!

    השבמחק
  2. קודם כל סרט ששווה לראות אותו וחבל שאתם לא מתייחסים לתגובות שלי אני חושב שאתם לקרוא תגובות ולהבין מה התגובות האלה מה אנשים באמת רוצים ולא כל רבע שעה להעלות כתבות
    חדשות ומעניינות אני מאחל כל טוב ממני יקיר ועוד פעם זה לא יפה שאתם לא קוראים תגובות

    השבמחק
    תשובות
    1. נקרא את התגובות שלך ואני אזכיר לחבר'ה לקרוא את התגובות שלך

      מחק