יום שישי, 16 בפברואר 2018

סיפורו של: ת'אנוס מאת הראל

Related image


סיפורו של: ת'אנוס

שלום לכם, אני רוצה לספר לכם את סיפור המקור של נבל על מעולם מארוול, אחד הנבלים הגדולים בעולם הקומיקס בכלל, ת'אנוס, החציל החללי!



סיפורו של ת'אנוס מתחיל בטיטן, אחד הירחים של שבתאי, שם חי לו גזע שנקרא "הנצחיים", הם היו, באופן כללי, מושלמים, עד שלשליטי הכוכב נולד ילד, אבל לא מושלם כמוהם; הוא נולד אמנם עם כוחות אדירים, אבל מצולק וסגול בכל גופו, אמו, שנבהלה מן המראה המזעזע, ניסתה להרוג אותו, אבל נכשלה ונשארה מאוכזבת שהוא לא כמוה וכמו כולם.
ת'אנוס גדל להיות פציפיסט, ושיחק רק עם אחיו ארוס ועם חיות מחמד אחדות, הוא התעניין בנושא הניהיליזם והמוות.
כשגדל, הוא עזב את טיטן והקים לעצמו משפחה, אבל כעבור זמן מה, הוא פגש במוות, דמות בעולם של מארוול, והתאהב בה מעל הראש, כל כך התאהב שהוא הרג את משפחתו הנוכחית רק כדי לזכות בליבה.
בסופו של דבר, קרה לת'אנוס מקרה נורא, דדפול לקח ממנו את מוות, ת'אנוס כל כך כעס על דדפול שהוא הטיל עליו קללה, שלא ימות לעולם, וכך לעולם לא יזכה לחיות עם מוות.
את נבל העל יגלם ביקום הקולנועי של מארוול השחקן ג'וש ברולין, שגילם אותו גם בסרטים "שומרי הגלקסיה" וגם ב"הנוקמים: עידן אולטרון", ובמאי הקרוב ב"הנוקמים: מלחמת האינסוף".
ת'אנוס הוא גם המחזיק של כפפת האינסוף, הכפפה שבתוכה מוחזקות אבני האינסוף, האבנים שמאפשרות לשלוט ביקום ובאופן כללי בהכול.
וזהו להיום, בפעם הבאה אני הולך לפרסם סיפור מקור על עוד נבל  מפורסם מעולם מארוול, הוא נבנה פעם בידי האנק פים, ופעם בידי טוני סטארק, מנחשים?, אם לא, חכו לפעם הבאה.

3 תגובות:

  1. הראל הכתבה כתובה מצויין, ממש יכולתי לחוש את הייסורים והרגשות הקשים של ת'אנוס.המיתוס מזכיר קצת את הסיפור של הפייסטוס עם אמו - הרה.

    השבמחק
  2. הראל, אתה כותב מעולה, מצליח לרתק אפילו אנשים כמוני, שממש לא מתעניינים בכל הז'אנר הזה... כל הכבוד!

    השבמחק
  3. קודם כל הסרטים של מארווול נעדרים חבל שלא הוציאו את זה ב2017 אני מתכנן לראות את הסרט ולהביא תגובה אמיתית כי אני מבקרת סרטים על כל הסרטים של מרוול

    השבמחק