יום שלישי, 13 במרץ 2018

יום המעסיק 2018 תשע"ח \ מאת סאם קטז



שלום לכם קוראים וקוראות נכבדים ונכבדות, היום אנו תלמידי כיתות נווה ציינו היום את יום המעסיק ( 13.3.2018 ) בחדר האוכל ולכולנו היה כיף היום בזה שהמעסיקים שלנו בחלקם ביקרו... וגם באותו היום היה תרגיל התגוננות ארצית שאותו עשינו כבר ומשם המשכנו כרגיל. את התמונות אתם תראו בהמשך הכתבה על ידי לחיצת "קרא עוד" ובינתיים שיהיה לכם יום טוב וחג פסח שמח לכולם.


ככה היום שלנו התחיל :

באנו לבית הספר כרגיל ואכלנו ארוחת בוקר ואחרי זה המעסיקים שלנו הגיעו ומשם יחד איתם הלכנו לחדר האוכל. כולם ישבו בכיסאות שלהם ומפה ספיר אלון ואני עמדנו התחלנו לקרוא אחד אחרי השני, בין כל רגע להקת נווה מדבר שרו וכשהם סיימו ספיר ואני חזרנו לקרוא... אני ראיתי את האווירה המשמחת שהייתה וגם ראינו מצגת שכרמל ונטע הכינו ובה ראינו את תמונות של מקומות התעסוקה שלנו. היו הרבה מחיאות כפיים עד שהגענו לשלב שבו נתנו מתנות שי למעסיקים, אבל חלק מהמעסיקים לא הגיעו ולכן שמרנו להם כדי שאותם תלמידים של מעסיקים שלא הגיעו יתנו להם ובסוף הקראתי משפט סיום אבל לפני קראתי משפט שבו אורנה כתבה בעט והקראתי שבו אמרתי שמות של מעסיקים שנשמור להם את השמי ובסוף הקראתי את משפט הסיום שלי ומשם הכלנו לאכול יחד עם המעסיקים + אני הצטלמתי עם המעסיקה שלי תמי שאיתה אני עובד בקיבוץ נווה. זהו כל מה שיש לי להגיד ואם יש משהו להוסיף תכתבו בתגובות למטה.


לסיכום :

היה לי כיף ואני מאוד נהניתי מיום המעסיק כי שמחתי שהמעסיקה שלי באה משום שהיא אמרה לי שיום לפני שהיא לא תבוא ובסופו של דבר היא באה וגם הפתיע שבאותי שבאותו יום נפל תרגיל התגוננות ארצי.  


הנה התמונות ורועי מהכיתה של אסף שלח לי סרטון נחמד וגם פרסמתי אתמול כתבה שקשורה לנושא :







6 תגובות:

  1. היה מאוד נחמד לראות את המעסיקים
    למרות שאני לא בתעסוקה וההופעה הייתה טובה כי בשבילי מוזיקה זה כיף לשמוע

    השבמחק
  2. שוב סאם ,כתבת את מאורעות היום בצורה מדוייקת ויפה כתמיד. אהבתי שכתבת מנקודת מבטך ושמחתי לשמוע שהופתעת שתמי המעסיק הגיעה.

    השבמחק
  3. סאם, אני ממש נהנית מהכתבות שלך על האירועים בנווה. אירוע יום המעסיק היה מרגש מאוד, ואני שמחה לשמוע שגם אתה נהנית

    השבמחק