יום שני, 19 במרץ 2018

טיול שנתי שכבת ז' מאת עידו ורז

בשבוע שעבר אני (עידו) והכיתה שלי יצאנו לטיול השנתי עם שכבת ז הצטרפנו לכיתת שילוב שלנו ז3 ויצאנו רק ליום הראשון
מראיין (רז): איפה טיילתם?
מרואיין(עידו):טיילנו במסלול של נחל גילבון בגליל העליון

רז: האם המסלול היה קשה?
עידו: כן היו בו הרבה ירידות והיו בו הרבה אבנים וצמחים שהפריעו קצת בדרך

רז: מי מהכיתה שלכם יצא?
עידו: אני אור מאיר גילעד נויה ונועה

רז:למה החלטתם להישאר רק ליום הראשון?
עידו:כי אנחנו לא רגילים לישון בטבע ואנחנו רוצים לנסות את זה פעם ראשונה במחנה פסח


רז: האם יצא לכם לדבר עם כיתת השילוב?
עידו:כן אני רוב הטיול דיברתי איתם

רז: מה אכלתם לארוחת ערב בטיול?
עידו:אכלנו שניצלונים קבב ספגטי וסלטים




אחרי המסלול של נחל גילבון הלכנו למצפה גדות ששמה הסבירו לנו על המקום ואחרי זה שיחקנו שם מחבואים עם עוד כמה מהשילוב אחרי זה הלכנו למחנה בכפר בלום ראינו איך כולם מקימים את האוהלים וגם היינו קצת עם החברים שלנו מכיתה ח כי הטיול היה לז וח בייחד אחרי זה אכלנו ארוחת ערב וחזרנו הבייתה לי בסך הכל היה לי כיף בטיול אבל אני קצת מתחרט שלא נשארנו לכל הטיול אבל בכל זאת היה לי כיף.




3 תגובות:

  1. כתבה נחמדה ולפי התמונות רואים שהיה לכם כיף

    השבמחק
  2. עידו, העברת יפה את החוויה שלך מהטיול. רז, כל הכבוד על היוזמה לעשות ראיון עם עידו.

    השבמחק
  3. רז, אתה ממש מראיין וכתב אלוף! הרעיונות שלך לכתבות מצויינים והיכולת שלך ליישם אותם מרשימה. כל הכבוד!
    עידו, אני מאוד שמחה לשמוע שנהנית בטיול, בטוחה שבמסע פסח של נווה תוכל להתנסות בשינה מחוץ לבית...

    השבמחק