יום שבת, 28 באפריל 2018

הנוקמים: מלחמת האינסוף ( באנגלית:Avengers: Infinity war ) \ מאת סאם קטז


Image result for avengers infinity war poster

שלום לכם קוראים וקוראות יקרים ויקרות, אני רוצה לשתף אתכם על סרט שנקרא הנוקמים: מלחמת האינסוף שהוא סרט גיבורי על אמריקאי המבוסס על חוברות הקומיקס האוונג'רס של חברת מארוול קומיקס. הסרט צפוי לצאת לאקרנים ב-2018 בהפקת אולפני מארוול ובהפצת וולט דיסני. סרט זה הוא חלק מהיקום הקולנועי של מארוול והוא סרט המשך לסרטים "הנוקמים" משנת 2012 ו-"הנוקמים: עידן אולטרון" משנת 2015. את הסרט מביימים אנתוני וג'ו רוסו, על פי תסריט מאת כריסטופר מרקוס וסטיבן מק'פילי. בסרט זה והמשכו מככב אנסמבל שחקנים רחב ביותר המורכב מאלה אשר הופיעו בעבר בסרטי היקום הקולנועי של מארוול.

בתור אחד שמאוד חיכה לסרט הזה וצפה בו אני מאוד ממליץ לכם לצפות בסרט הזה ( אם אתם רוצים כמובן ) ואם יש פה משהו או מישהי שהוא\היא מעריץ\מעריצה את הסרטים של מארוול אז הסרט הזה בשבילכם.


עלילת הסרט :

אחרי חורבן אסגארד, לאחר שלכד את אבן הכוח מכוכב הלכת זאנדאר והשמיד אותו, תָנוֹס וילדיו המאומצים - קול אובסידיאן, אבוני מאו, פרוקסימה מידנייט וקורבוס גלייב, מיירטים את ספינתם של פליטי אסגארד ששרדה את ההרס, לוקי מביא לתנוס את הטסרקט ותנוס עוקר את אבן החלל מהטֶסֶרָקְט. תור, הָיְמְדָל, לוֹקי והענק הירוק מובסים בקרב. היימדל משתמש בביפרוסט ומשגר את הענק הירוק לכדור הארץ, ותנוס רוצח אותו ואת לוקי באומרו שמותו של לוקי, הפעם, סופי ומוחלט. הוא לוקח לידיו את אבן החלל ועוזב עם ילדיו, לא לפני שהוא משמיד את הספינה ( שבה כלא את ת'ור ) ובכך רוצח את שארית ניצולי אסגארד.

הענק הירוק מתרסק בסנקטום של וונג ודוקטור סטריינג' בניו יורק והופך חזרה לברוס באנר. לאחר שהוא שומע על כוונתו של תנוס להרוג מחצית מאוכלוסיית היקום, דוקטור סטריינג' קורא לעזרה לטוני סטארק. מאו ואובסידיאן מגיעים כדי לקחת לידיהם את אבן הזמן שמוחזקת אצל סטריינג', ונערך קרב שבו נוטל חלק גם פיטר פארקר. מאו מצליח לשבות את סטריינג' ולוקח אותו אל החללית שלו, אך סטריינג' אומר לו שבכך לא ישיג דבר - האבן נעולה בכישוף שרק סטריינג' יכול להתיר, ואפילו מותו לא ישחרר את הכישוף. סטארק ופארקר דולקים אחרי מאו וחודרים בחשאי לחללית שלו, בעוד וונג נשאר על כדור הארץ להגן על הסנקטום. בינתיים באנר יוצר קשר עם שאר הנוקמים.

תנוס מבצע את תוכניתו, ובאקראי מפורר ורוצח חצי מתושבי היקום. אחד אחר השני מתפוררים בּאקי בארנס, דראקס, גרוט, מאנטיס, מקסימוף, פארקר, קוויל, סטריינג', טצ'אלה, וגם וילסון. הגיבורים ששרדו את הרצח ההמוני מפוזרים: נבולה וסטארק נותרו לכודים על טיטאן; רוג'רס, תור, באנר, רומנוף, רודס, רוקט, ומ'באקו ואוקויה נותרו בווקאנדה. תנוס מרפא את הפציעה מגרזנו של תור, ומתעורר בכוכב לכת אחר בעודו צופה בזריחה בשביעות רצון.

החוויה שלי מהסרט :

אני ממש נהניתי לצפות בסרט הנוקמים: מלחמת האינסוף  ואני גם חייב לומר לכם  שזה אחד הסרטים הטובים ביותר שמארוול עשו אי פעם לדעתי ואני גם מאוד מאוד מאוד ממליץ לכם לצפות בסרט הזה ותאמינו לי... אתם תאהבו את הסרט הזה וזו כמובן הבחירה שלכם לאהוב או לא לאהוב + חלק מהגיבורים שאתם אוהבים מתו בסרט... ספוילר אחותי הגדולה לא הפסיקה לבכות כשאיש העכביש מת בסוף הסרט. 

הנה טריילר מתוך הסרט + זו הכתובת למי שרוצה לצפות בסרט המלא :


Image result for thanos vs goku

גוקו נגד תנוס ( אם הוא היה פוגש אותו, ואם הוא היה פוגש אותו... גוקו אכן היה עושה את זה )

תרגום:

"מצאתי את האחרון בשבילך .... אנחנו מוכנים להילחם עכשיו ?"

ומי שצפה בדרגון בול יבין את התמונה את הכוונה בתמונה הזו

Related image

פו מקונג פו פנדה נגד תנוס

Related image

סאיטמה מ- One punch man נגד תנוס

5 תגובות:

  1. סאם, נהניתי לקרוא את החוויה האישית שלך מהצפייה בסרט.

    השבמחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  3. קודם כל דבר ראשון התמונות לא הגיוניות כי בגלל של גוקו לעולם לא יכול להופיע במארוול זה לא ביחה מצחיקה אבל הכתבה סוף הדרךאני עדיין ראיתי את הסרט אני שמח שלא תגלו לי אני לא אקשיב לתגובות מדבר על הסרט הזה אשמח להגיב לכם תודה שולם לכלם אוהב אותכם ולא רומנטי

    השבמחק
  4. אני ראיתי את הסרט הזה והוא ממש ממש טוב

    השבמחק