יום ראשון, 29 באפריל 2018

ביקורת סרטים- "דרור אדום"/ מאת הראל גלמן

ביקורת-דרור אדום
שלום קוראים וקוראות יקרים, השבוע ראיתי את "דרור אדום", מותחן ריגול שמבוסס על ספר מאת ג'ייסון מת'יוז, המתרחש ברוסיה של המלחמה הקרה, בכיכובה של ג'ניפר לורנס.
הסיפור עוקב אחר דומיניקה, רקדנית בלט רוסייה שמטפלת באימה החולה ברגליה, לאחר סדרת אירועים קשים דודה של דומיניקה מצרף אותה ל"דרורים האדומים", ארגון חשאי של הממשל הרוסי כנגד האמריקאים, היא נאלצת לפתות סוכן אמריקאי כדי למסור מידע לדרורים, וכל זה כדי, ולו במעט לפרנס את אימה החולה.
הסרט נראה מבטיח, אבל בעיניי הוא משעמם, מבוגרים אולי יאהבו אותו, וקהל היעד שלו הוא לא בדיוק ילדים, אבל הוא מספיק מלא בסצנות אקשן טובות כדי לשמח לב אנוש.
לפני שאתם אומרים לעצמכם:
"עוד סרט ריגול? זה רק אקדחים ופיצוצים! אני אראה את זה בלי בעיה!"
אל תראו את זה אלא אם כן אתם בני 16 בערך, אני לא ידעתי את זה לפני שצפיתי, אבל הסרט לפעמים מראה תמונות לא צנועות במיוחד, אז תחשבו טוב טוב לפני שאתם בוחרים את זה לסרט שבו תצפו.
לסיכום, הסרט הזה הוא בהחלט סרט מפתיע! הוא לא מה שתעשו ממנו בצפייה הראשונה והוא ישאיר בכם סימן גם לאחר הצפייה.
 
תוצאת תמונה עבור דרור אדום
 

5 תגובות:

  1. הראל, הסרט נשמע ממש לא הסגנון שלי, אז נראה לי שאבחר לא לצפות בו... אבל כתבת מקסים!

    השבמחק
  2. הראל, הסרט דווקא נשמע מסוג הסרטים שאני לרוב נהנה מהם, הכתבה עשתה לי חשק ללכת לצפות, כתוב ברור וענייני.

    השבמחק
  3. ספר משעמם בחיים לא הייתי קורע אותו

    השבמחק
  4. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק