יום שני, 30 באפריל 2018

הכר את הבוגר- טל פינטו/ מאת רז ורועי

לקראת סיום השנה אנחנו מראיינים את הבוגרים המסיימים. בכל שבוע נפרסם כמה ראיונות..
מוזמנים לקרוא!!!





טל פינטו








כמה שנים היית בנווה ?

חמש

איך אתה מרגיש לקראת הסיום ?

אני שמח שאני מסיים

מה אתה רוצה לעשות אחרי שתסיים ?

שירות לאומי בספרייה העירונית בעפולה.

למה דווקא שם ולא במקום אחר בעפולה ?

בגלל שזה קרוב לבית שלי

האם תשמור קשר עם חברים ?

כן

האם אתה תגור עם ההורים או שתגור במסגרת המשך ?

אני אעבור למסגרת המשך שזה בית לחיים

למי אתה תתגעגע ?

אני אתגעגע לכולם בנווה

מה החוויה הכי טובה שהייתה לך בכיתות נווה ?

הטיולים השנתיים של כיתות נווה. הטיול שהכי אהבתי זה הטיול עם המסלולים המפוצלים.

איזה טיפ אתה יכול לתת למי שעולה למכינה בשנה הבאה ?

כדאי כי עושים דברים כיפיים במכינה, יש טיול מסע ישראלי וגדנ"ע.

מה אתה מאחל לעצמך ולמסגרת ?

לעצמי אני מאחל שאני אצליח במקום החדש שאני אהיה בו בשנה הבאה, למסגרת שיצליחו בלימודים.

7 תגובות:

  1. הכר את הבוגר- רעיון מקסים.

    השבמחק
  2. רועי ורז הרעיון לראיין את הבוגרים ממש יפה , כל הכבוד על היוזמה !

    השבמחק
  3. רועי ורז. כל הכבוד על קיום הראיון!
    טל, אני שמחה לשמוע על התכניות שלך להמשך, מאחלת לך הרבה הצלחה!!!

    השבמחק
  4. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק
  5. ראיון יפה! השאלות יפות לא פחות מהתשובות. מסקרן לדעת היכן צולמה התמונה היפה, בפארק בעפולה? נראה מקום כייפי.

    השבמחק
  6. כן זה צולם בפארק עפולה

    השבמחק