יום שלישי, 1 במאי 2018

הכר את הבוגר- סאם קטז / מאת רועי ורז

סאם קטז

Image may contain: Sam Kataz, standing, ocean, sky, outdoor and water




כמה שנים היית בנווה ?

לפני זה אני הייתי בבית ספר גולני בבית שאן 3 שנים ואני הגעתי לגאון הירדן בסוף שנת 2008 ואני כאן 10 שנים שזה גורם לי להרגיש שאני "הזקן בכיתות נווה".

איך אתה מרגיש לקראת הסיום ?

אני מרגיש מופתע מאיך שהזמן רץ וכמו שאומרים "הזמן רץ  שנהנים", ואני רק התחלתי להכיר חברים חדשים וכבר אני מסיים פה.

מה אתה רוצה לעשות אחרי שתסיים ?

לעבוד בתור טבח בכפר כמא או בחוץ ואם זה לא ילך לי אז אני אולי אנסה בתחום העיסוי כי בכיתות נווה אומרים שאני עושה להם עיסוי טוב.

האם תשמור קשר עם חברים ?

כן, אני אשמור עם כמה שאני הייתי מחובר כי יש לי בכיתות נווה חברים מאוד טובים שהם כמעט כמו אחים בשבילי ועם אלה שפחות אני אשמור פחות.

האם אתה תגור עם ההורים או שתגור במסגרת המשך ?

אני אגור עם ההורים ולא אלך לבית לחיים כי סידרו לי ולאחותי חלקת אדמה שבה נוכל לבנות בית.

למי אתה תתגעגע ?

מבחינה חברתית המון אני אתגעגע לתמר, אביתר, שירי, איתמר מקסב, אלון אדמירלסקי, עידו ועוד...

מה החוויה הכי טובה שהייתה לך בכיתות נווה ?

החוויה הכי טובה שהייתה לי היא הטיול השנתי של כיתות נווה השנה, משום שהאווירה שם  הייתה משמחת ומצחיקה במיוחד שזה היה הטיול האחרון שלי שבו הייתי עם חברים טובים שלי.

איזה טיפ אתה יכול לתת למי שעולה למכינה בשנה הבאה ?

הטיפ שאני נותן שכדאי להיות במכינה משום שזה מאוד יכין אותם לקראת היציאה מבית הספר ולתחילת חיים חדשים בכל מני תחומים ( שירות לאומי, צבא, עבודה, מסגרות המשך ועוד... )

מה אתה מאחל לעצמך ולמסגרת ?

אני מאחל לעצמי שיהיה לי טוב ולמסגרת שיתחילו את השנה הבאה ברגל ימין ושיכירו חברים חדשים ואלו שיהיו במכינה בשנה הבאה אני מאחל להם המון בהצלחה .


בהצלחה לסאם!!!

4 תגובות:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק
  3. ראיון יפה וברכות לסאם שקיבל תעודת הצטיינות מופתית בגדנ"ע!

    השבמחק
  4. סאם יקר
    המון הצלחה בכול אשר תבחר.
    המשך להיות חבר נהדר ואוהב אדם סקרן נבון ומתעניין.
    שמור על קשר ועדכן מה שלומך
    אתגעגע
    יעל

    השבמחק