יום חמישי, 3 במאי 2018

גדנ"ע בסיס צלמון 2018 \ מאת סאם קטז


שלום לכם קוראים וקוראות יקרים ויקרות, אני רוצה להגיש בפניכם כתבה על הגדנ"ע שבה תלמידי מכינת מצפן יצאנו לארבעה ימים ( 29.4-2.5 ) . לרובנו זו הייתה פעם שנייה אבל זו הייתה פעם ראשונה לחן, עדן, איתמר, ושחר. אנחנו נהנו מהארבע הימים למרות שהיו לנו קשיים בחום, ברגעי משבר, אנחנו הצלחנו לגבור עליהם עד שלסוף כל אחד ואחת מאתנו קיבל\ה תעודת הצטיינות.

אני בתור אחד שהיה כבר בגדנ"ע היה לי כיף משום שבארבעת הימים האלו בגדנ"ע בצלמון הייתי עם חברים וחברות מאוד טובים שלי במכינה וגם עשינו הרבה צחוקים כי זה שגם עזר לנו לשמור על מצב רוח טוב בגדנ"ע וגם פגשתי שמה חברת מחזור י"ג בשם אופיר שהייתה איתי מט'2 עד כיתה י"ב ושמה היא מפקדת + שתהיה לכם קריאה נעימה ואת התמונות אתם תקראו בהמשך הכתבה בלחיצת "קרא עוד".

הנה הקדמה קצרה למי שלא יודע מה זה גדנ"ע : גַּדְנָ"ע (גדודי נוער או גדודי נוער עברי) הוא ארגון ישראלי לחינוך טרום צבאי. הגדנ"ע הוא מסגרת חסות של צה"ל שאמונה על הפעלת הנוער והכנתו לשירות צבאי. מקום המדינה ועד תחילת שנות ה-90 פעלה המערכת כפיקוד ייעודי שקם כהמשך ועל בסיס מסגרת הגדנ"ע המחתרתית שהפעיל ארגון ההגנה בשנות הארבעים, בה הוכשרו בני הנוער לשירות במסגרות כמו חי"ש ופלמ"ח.
















הנה סרטון שמראה איך נראה בסיס צלמון :

9 תגובות:

  1. סאם כתבה יפה ומעניינת אהבתי תתמונות ונשמע מסקרן ללכת לשם ממני רועי הרוש

    השבמחק
  2. סאם, אני שמחה לשמוע שהיתה לך חוויה מעניינת ומעשירה. לפי התמונות נראה שהצלחתם גם להנות שם...

    השבמחק
  3. אתם חיילים אלופים אני מאוד אוהב חד ואחד ממכה ותמשיכו להיות מקסימים כאלה

    השבמחק
  4. סאם, תודה על השיתוף. בהחלט נראה מהתמונות שהיה לכם גם כיף וגם מאתגר ולגמרי בתנאים של צבא...

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקיר, אל תדאג אני אפרסם את הכתבה שלך

      מחק
  5. סאם. התרגשתי לקרוא את הכתבה על ימי הגדנע בבסיס צלמון. ניכר כי היו אלו ימים מלאי משמעות, עשייה וחברות טובה ולצד תרגילי צבא, מסדרים וטירטורים חווייתיים גם המון חוויות של הנאה של צחוק וכיף. התמונות מהממות וממחישות את אשר כתבת. שפו לך על היותך חניך מצטיין מחלקתי.
    יעל דגן

    השבמחק
  6. זה לא דומה מיטות לשנה שערה

    השבמחק