יום ראשון, 6 במאי 2018

34 שנה לפרשת קו 300 \ מאת יקיר


Image result for ‫פרשת קו 300‬‎

שלום לכם קוראים וקוראות יקרים ויקרות, אני רוצה להגיש בפניכם כתבה של יקיר שעוסקת על פרשת קו 300 או פרשת השב"כ שהיא פרשה שהתרחשה ב-1984 ונמשכה כשנתיים וחצי, שתחילתה בחטיפת נוסעי אוטובוס על ידי מחבלים פלסטינים כבני ערובה לצורכי מיקוח ושחרורם בפעולה צבאית בה נהרגה אחת מנוסעות האוטובוס, והמשכה בחקירה ממושכת של אנשי השב"כ שהרגו שני מחבלים לאחר תפיסתם ושיקרו בעדותם באשר לנסיבות המוות. הפרשה הביאה למשבר חמור בשב"כ וביחסיו עם גורמים ממשלתיים אחרים, ולפרישת ראש השב"כ ובכירים נוספים.


אני מקווה שתהינו מהכתבה של יקיר והוא גם הוסיף תמונות לכתבה שלו ובינתיים שתהיה לכם קריאה נעימה ותגיבו לכתבה שלו כי בטח השקיע עליה.


שולם מה קורה, הכל בסדר רציתי שתדע שותף את הכתבה שלי

אני ראיתי את השחזור הזדעזעתי ממנו אני לא האמנתי.... מדינת ישראל לא יכולה בשניות להשתלט על כמה מחבלים ולנטרל אותם יש שם כמה סיפורים זה מאוד מענים ששמים לב לפרטים הקטנים ואני רוצה לשים לב. 

הצלם שהצליח לצלם צילם תמונה אחת והוא שמע את התמונה הזאתי ואז אמרו לו למחוק את התפילין הוא שמע את זה ברכב שלו וזה כי קרון אני אשלח לכם התמונות.


הנה התמונות + סרטון :


קו 300 ראשית (צילום: נחשון קפלן)
Image result for ‫פרשת קו 300‬‎

Image result for ‫פרשת קו 300‬‎

8 תגובות:

  1. היי יקיר.
    מעניין שבחרת להעלות את האירוע הזה ולכתוב עליו. ראיתי שיש עליו תכנית טלוויזיה.זה אירוע שמעלה שאלות קשות על ערכים ומוסר. מקווה שזה אירוע יוצא דופן וקשה ושנצליח כעם להמשיך ולשמור על החוסן הערכי שלנו. תודה!

    השבמחק
  2. נראה אירוע מאוד קשה ואפילו חריג לדעתי
    מרועי הרוש

    השבמחק
  3. יקיר, אני שמחה לראות שכתבת כתבה על נושא שמעניין אותך. אירוע קו 300 הוא אירוע קשה מהרבה בחינות, אני עוד צריכה להתפנות לראות את הסרט...

    השבמחק
  4. כתבה טובה, קצת שגיאות אבל מבינים מה אתה רצית לומר.

    ראיתי שיש סרט טלוויזיה על הנושא, לא רציתי להתעכב עליו, אבל מהכתבה אני רואה שיש פה סיפור מעניין ששווה לראות.

    הראל גלמן.

    השבמחק
  5. מעניין מאוד וגם מפחיד

    השבמחק
  6. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק