יום שלישי, 8 במאי 2018

דבר המערכת השבוע


שלום לכם קוראים וקוראות נכבדים ונכבדות, אחרי חגיגות ל"ג בעומר ומדורות וחזרנו לשגרה כרגיל. 

בשבוע שעבר שאלנו כמה פעמיים ביום אתם מתקשרים להורים, תוצאות הסקר שלנו הראו : רוב התלמידים שענו ( גם מחטיבת ביניים ועליונה ומכינה ) ענו שהם לא מתקשרים אף פעם להורים בזמן בית ספר.

השבוע נפרסם סקר בנושא יום ירושלים שיהיה השבוע והשאלה תהיה : מה ירושלים בשבילך ?


השבוע אנחנו נפרסם כתבות :

אני ( סאם ) ורועי נכתוב על הכותל המערבי שנמצא בירושלים.

יאיר ורז יכתבו כתבה על ההפנינג כחול לבן שיהיה ביום חמישי הזה. 

הראל יכתוב כתבה על סרט אימה ישראלי "ג'רוזלם".

Image result for ‫יום ירושלים 2018‬‎

2 תגובות:

  1. אני לא כל כך מתחבר ליום ירושלים בגלל שאין חופש והדבר היחידי שאני אוהב בירושלים זה לטייל שם

    השבמחק
    תשובות
    1. אני גם מסכים איתך בקטע הזה שאין חופש ביום הזה וגם אני אוהב לטייל בעיר הזו

      מחק