יום ראשון, 13 במאי 2018

הפנינג כחול לבן /מאת רז סולומון

שלום קוראים וקוראות יקרים ויקרות אני רוצה לספר לכם על ההפנינג כחול לבן שהיה בתאריך 10.5.2018
ביום הזה הסדנאות אומנות שימושית,נגרות,רוקחות טבעית,וסלטטעים. מכרנו את המוצרים שלנו
וביום הזה הקימו עוד דוכנים של אוכל תלמידים מהבית ספר. וגם השינשינים  מכרו תירס חם 
והכסף שהם הרוויחו זה למסיבת סיום של נווה. וגם היה הופעות 

לסיכום:אני אישית מאוד נהנתי כי בשנים הקודמות זה לא כל כך עניין אותי אבל השנה החלטתי להשתתף בזה וזאת חוויה שאני ממליץ לתלמידים שלא היו בזה השנה ושינסו שנה הבאה להשתתף ועכשיו תראו תמונות למטה.

No automatic alt text available.




4 תגובות:

  1. לפי התמונות שמופיעות בכתבה אני רואה שהיה לכם מאוד כיף באותו יום

    השבמחק
  2. רז תודה על הכתבה. נראה שההחלטה שלך להתנסות בלהישאר בהפנינג השנה הייתה טובה וחוויתית עבורך.

    השבמחק
  3. רז, אני שמחה שהחלטת להישאר להפנינג, נראה שזו היתה חוויה טובה בשבילך. מקווה שבשנה הבאה תמשיך לקחת חלק

    השבמחק
  4. אני רוצה להגיד משהו אבל זה לא דבר מעליב אני רוצה להגיד למה אתם עושים את המכירה הזאתי כל פעם ומפסידים רק כסף וזה לא לא יעיל כאילו אז כאילו לקחו את זה בחשבון

    השבמחק