יום ראשון, 13 במאי 2018

הכר את הבוגר- אביתר!!! / מאת רז ורועי

הכר את הבוגר- והיום......



אביתר בן שטרית






כמה שנים היית בנווה ?

ארבע שנים

איך אתה מרגיש לקראת הסיום ?

עצוב כי קשה לי בלי הבית ספר.

מה אתה רוצה לעשות אחרי שתסיים ?

צבא כי בא לי.

האם תשמור קשר עם חברים ?

ברור

האם אתה תגור עם ההורים או שתגור במסגרת המשך ?

עם ההורים שלי

למי אתה תתגעגע ?

לכולם

מה החוויה הכי טובה שהייתה לך בכיתות נווה ?

לשמוע מוזיקה, גדנ"ע, לרקוד, לדבר עם חברים.

איזה טיפ אתה יכול לתת למי שעולה למכינה בשנה הבאה ?

בהצלחה בשנה הבאה ותעברו את הבית ספר בשלום.

מה אתה מאחל לעצמך ולמסגרת ?

שתצליחו השנה ובכלל.



בהצלחה לאביתר!!!

10 תגובות:

  1. יצא לנו מעולה הראיון עם אביתר ממש טוב
    מרועי הרוש

    השבמחק
  2. אביתר חברי הטוב, אני מאחל לך הרבה בהצלחה אחרי בית הספר ושבעזרת השם תתקבל לצבא ההגנה לישראל

    השבמחק
  3. בהצלחה אביתר אתה תהיה חסר לנו בכיתות נווה יהיה לי חסר בלי המוזיקות שאתם משמיע בהפסקות
    ושתתקבל בהצלחה לצבא.

    השבמחק
  4. אביתר, בהצלחה בהמשך! תחסר לנו מאוד...

    השבמחק
  5. למה אתם עושים להם רעיון באמצע האוטבוס זה לא נראה הגיוני עוד פעם זה נראה לא טוב

    השבמחק
  6. אביתר יקר
    המון הצלחה בהמשך.הצלח בכול דרך בה תבחר
    המשך להעניק מלבך החם ולהיות חבר טוב ואוהב.
    אתגעגע
    יעל דגן

    השבמחק
  7. אביתר היקר אוהב אותך ולא רומנטי מאחל לך בהצלחה שתלך והחוק לך על מה שאתה עושה ואתה אדם מדהים וממני הקיר

    השבמחק