יום חמישי, 6 בספטמבר 2018

מופע פתיחת שנה בגיל עוז /מאת רועי הרוש

שלום קוראים וקוראות יקרים ויקרות. רציתי לספר ולשתף על המופע בגיל עוז שהיה במסגרת השנה החדשה.
ששם אני (רועי) גיא ארגי,נמרוד ,אלמוג,איתמר מקסב,עדי. ואני בנוסף עשיתי איחוד של שתי המורים של כיתות נווה למוזיקה. גיא ואיתמר שהפכו את המופע שלנו לעוד יותר קסום מהמצופה. והשירים של המופע היו בנושא :שמחה,התחלות חדשות,שירי חג ,ושירים מרגשים והשירים ששרנו והופענו זה, יש לי יום חג, בראש השנה ,מתנות קטנות,משהו חדש מתחיל,שהשמש תעבור עליי,ולכל אחד יש. והחוויה להופיע מולם כבר בפתיחה של השנה אמנם קצת מלחיץ אבל תמיד משמח. וגם סביב ההופעה היה גם הרבה לחץ מהצד שלי (רועי) איתמר וגיא המורים למוזיקה. ובסך הכול אמנם עם מעט חזרות אבל היה הרבה לחץ ובסך הכול מופע חוויתי וכיפי לכל מי שאוהב את הדברים האלה אז קריאה מהנה והנה טעימה ממה שהיה בהופעה.


4 תגובות:

  1. אגב מציין שרוב מי שהופיע הוא מלהקת על גל המוזיקה וגם חלק שלא בלהקה היה מעולה אתם מוזמנים לקרוא ולהגיב

    השבמחק
  2. אהבתי את הסרטונים ואני שמח לראות שהיה לכם טוב ( לפי מה שהבנתי באווירה של הסרטונים ) ואני מקווה שאמצא יום שאוכל לבקר בנווה ( בעזרת השם )
    נ.ב- בהצלחה בתקופה החגים

    השבמחק