יום חמישי, 13 בספטמבר 2018

הנזירה ( באנגלית: The Nun ) \ מאת סאם קטז


TheNunPoster.jpg

שלום לכם קוראים וקוראות יקרים ויקרות, אני מקווה שנהניתם בערב חג ראש השנה... אני רוצה לשתף אתכם על סרט אימה שאני ואחותי יחד עם קרובי משפחה צפינו ב- Yes Planet בחיפה והוא נקרא "הנזירה" שהוא  סרט אימה על-טבעי גותי מסוגת מותחן המהווה ספין-אוף לסרט האימה לזמן את הרוע 2 שיצא בשנת 2016 וסרט חמישי בסדרת הסרטים "לזמן את הרוע". הסרט בוים על ידי קורין הארדי ונכתב על ידי ג'יימס ואן, ומככבים בו טאיסה פרמיגה, דמיאן ביצ'יר, בוני אהרונס, שרלוט הופ, אינגריד בישו וג'ונס בלוקוט. הסרט יצא לאקרנים ב-7 לספטמבר 2018.


אני באופן אישי אהבתי את הסרט הזה למרות שאני לא בקטע של סרטי אימה אבל מי שכן אוהב\ת סרטי אימה אז ממליץ לו\ה לצפות בסרט אבל הסרט מיועד למבוגרים או לבני 18 ומעלה... זה גם ידרוש ממכם מוכנות נפשית כי הסרט הזה מפחיד ( אחותי לא הפסיקה להחזיק לבת דודה שלי את היד ) ובינתיים שתהיה לכם קריאה נעימה ותהינו מהכתבה שלי


תקציר העלילה :

ברומניה של שנת 1957, נזירה, כומר קתולי ופרח כמורה מתלמד נשלחים על ידי הוותיקן לחקור את התאבדותה המסתורית של נזירה בקרטה מונסטרי, ומוצאים את עצמם נלחמים על חייהם נגד ישות על-טבעית וקטלנית.

הסרט מתמקד סביב דמותה של הנזירה השטנית אשר הופיעה כדמות מרכזית בסרט לזמן את הרוע 2 וכן הופיעה הופעה קצרה בסרט אנאבל 2.

החוויה שלי מהסרט :

למרות שאני לא בקטע של סרטי אימה בגלל שהם יותר מדי מגזימים במתח לדעתי או לפעמים הדמויות עסוקות בלצרוח ולצעוק כל הזמן מבלי לדעת שהם היו יכולים מזמן להרוג את הדמות הרעה אבל בסרטי אימה זה ככה "בוא נצרח יותר ונתעלם מהזדמנות שאנחנו יכולים להרוג את הדמות הרעה". אבל בכל זאת, אני נהניתי לצפות בסרט הזה ואני אהבתי את המוזיקה ברקע כשהנזירה מופיעה ובקיצור "הנזירה" הוא אחד מסרטי האימה הטובים ביותר שראיתי והציון שאני נותן לו זה 10.


הנה טריילר מתוך הסרט + זו הכתובת למי שרוצה לצפות בסרט המלא ( אני מקווה שיש לכם אומף לראות את הטריילר ולצפות בסרט, צפייה נעימה ) :



נ.ב :

אם עוד מישהו פה יצא לו\ע לצפות בנזירה, אני אשמח לשמוע את דעתכם בתגובות למטה ואיזה ציון אתם נותנים לסרט + אם אתם רוצים לצפות בסרט הזה בקולנוע, אתם מוזמנים להיכנס לאתר של Yes Planet בחיפה.

4 תגובות:

  1. אני אשמח אם תגיבו לכתבה שלי ( בזמנכם הפנוי כמובן )

    השבמחק
  2. קודם כל אני מתחיל את התגובה שלי זה יאמר צריך קצת תוכן אולי הסדרה הזאתי מאוד טובה אבל אני הייתי מקצר אותה קצת אני אשמח לראות את הסדרה הזאתי אבל אני צריך לבדוק אם זה לטעם שלי זה מי שנפגע מהתגובות שלי הוא היה צריך לחשוב מה לא בסדר אני בתור קורא צודק מי שנותן את תמיד צודק ולא אכפת מה יחשבו עלי שמחתי להעביר על הכתבה הזאת ביקוראת אני לא פוסל אף אדם אם הוא לא סותם לי את הפה כזה לא יפה לי לסתום את הפה

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה לך יקיר, רק תיקון קטן, הנזירה הוא סרט ולא סדרה. מחכה לכתבות הבאות שלך כשיהיה לך זמן חופשי ופנוי כמובן + אם צפית בסרט כבר, אשמח לשמוע את דעתך על הסרט

      מחק