יום שני, 12 בנובמבר 2018

מדור חסרי חיים, פרק 1 הכנר הטורקי / מאת עידו עזר

שלום לכל קוראי עיתון הפאזל אני עידו מכיתה ח1 למי שלא מכיר,היום אני הולך לספר לכם על כל מיני 
מושגים מצחיקים שהגיעו מהכיתה שלי.ויש לי מילון שבו רשומים כל "המימס" של הכיתה שלי אז בואו נפתח אותו ! 

שימו לב ! הכתבה מכילה תוכן הומוריסטי בלבד, אין לקחת שום דבר ברצינות ולא להגיב כאילו אתם מגיבים עכשיו לפוליטיקאים בפייסבוק או בטויטר 


א 

אוטיסט חופים - יום אחד אני וילד מהכיתה שלי הלכנו ליד הביניין של הכיתות הרגילות וראינו ילד צועק לחבר שלו בוא הנה יא אוטיסט חופים. כל ילד אחר מכיתות נווה היה צועק עליו מקלל אותו מרביץ לו או מלשין למורה אבל אנחנו פשוט צחקנו מזה וסיפרנו לחצי מהעולם ותוך כמה ימים בודדים כל כיתות נווה התחילו להשתמש בביטוי הזה אפילו שאף אחד לא יודע מה זה אומר .

אני עדיין חושב שלצחוק על אוטיסטים זה לא בסדר וגם אוטיסטים הם בני אדם , אבל אי אפשר להתעלם מהמילה חופים בביטוי כאילו מה הקשר לחופים ?


י
יורם אבולההההה - יום אחד עשינו חידון קהוט על המצאות ישראליות והייתה חידה שאחת האפשרויות בה הייתה יורם ארבל (מי שלא יודע יורם ארבל היה שדרן חדשות בעבר) ואחד הילדים מהכיתה שלי לא ידע שהשם ארבל קיים אז הוא פשוט שאל בכיתה מי זה יורם אבולההההההההההההה ואנחנו צחקנו כמו ילדים מפגרים . כיום הביטוי מופיע בכל מיני פתקים בכיתה ובהודעות ווטסאפ רנדומליות.

כ 
כנר הטורקי - בטח רובכם ראיתם את הפרסומת הזאת של סלקום עם הילד הכנר שועבד על אבא שלו שהוא משחק כדורגל בקיצור יום אחד ראינו בכיתה את הפרסומת כי אנחנו משועממים ובהתחלה לא ראו את הפנים של הילד וסתם זרקתי מה הקטע של הכנר הטורקי הזה ברקע וחבר שלי מהכיתה לא הפסיק לחפור על זה ואפילו המציא מזה שיר 
אבל בניגוד לשאר הבדיחות הלא מצחיקות שלנו הבדיחה הזאת לא תפסה

לפני שאני מסיים אני רוצה להגיד כמה דברים קודם כל זה רק הפרק הראשון של סדרת הכתבות הזאת ובמהלך השנה אנחנו בטוח נמציא עוד בדיחות בכיתה.

לא כתבתי בדיחות משנה שעברה כי הם היו יותר מדי מטומטמות ולא מתאימות לכתבה בעיתון.

ודבר אחרון אם אתם מגיבים אל תזלזלו בכתבה שלי זאת כתבה ראשונה שאני כותב ואם אתם לא רוצים לקרוא את הכתבה פשוט אל תקראו אבל אל תזלזלו .



וזהו להיום

הפרסומת של הכנר הטורקי :






















15 תגובות:

  1. אם אתם כותבים בתור אנונימי תגידו מי אתם בתגובה

    השבמחק
  2. מכובד אבל דיסלייק כי שכחת את ~חברי חברים~
    ברצינות עכשיו, אני חושב שזה קונספט מגניב ואשמח לשמוע עוד בעתיד.

    השבמחק
    תשובות
    1. חברי חברים זו לא בדיחה כיתתית אלא בדיחה של כל הבית ספר הכיתה שלי דווקא לא סובלים את הבדיחה הזאת

      מחק
    2. אז אפשר להרחיב לבדיחות של בית ספר בפעם הבאה

      מחק
  3. אחלה חוש הומור שיש בכיתה שלך

    השבמחק
  4. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק
  5. אהבתי את הבדיחה של האוטיסט חופים עד היום זה מצחיק למרות שאני לא מבין את משמעות המילה

    השבמחק
  6. עידו אתה כותב בצורה ברורה מאוד. מחכה לקרוא את הכתבה הבאה שלך

    השבמחק
  7. כתבה משעממת

    השבמחק