יום רביעי, 7 בנובמבר 2018

תעסוקה והתנדבות/מאת רז סולומון

שלום לכם קוראים וקוראות יקרים ויקרות, היום אני רוצה לספר על מה אני עושה בהתעסוקה בימי שני ובהתנדבות ביום רביעי. ואני אסביר מה ההבדל בין תעסוקה והתנדבות.

תעסוקה- זה הכנה לעבודה אמיתית שמקבלים משכורת. ובתעסוקה בימי שני לא מקבלים משכורת כי זה רק הכנה לעבודה אמיתית.

אז בימי שני בתעסוקה אני עובד במכולת עמור בבית שאן. ולמעסיק שלי שם קוראים משה. ומה שאני עושה בעבודה זה מסדר מעדפים ולפעמיים גם שם מחירים על המוצרים ולפעמיים ממחזר קרטונים. וגם אני ומשה עושים משלוחים לאיזה מפעל שנקרא עוף טוב. ואני נהנה לעבוד במכולת עמור כי גם משה לפעמיים נותן לי גלידה ושתייה על חשבון הבית. ולפני שאני מסיים לעבוד אז אני עוזר לאורנה הרכזת תעסוקה בקניות שהיא צריכה לעשות לבית ספר ולפעמיים למזל הסייעת של יב'5 אני עוזר בקניות במכולת.

התנדבות- זה הכנה לשירות לאומי וצבא. והתנדבות זה יותר מקום בו אתה עוזר לאחרים.

אז בימי רביעי אני מתנדב בבית ספר דרור. קודם כל בבוקר אני נמצא בחוות סוסים בניר דוד ושם אני מוביל ילדים מבית ספר דרור על סוסים. ואני גם רוצה לספר לכם שפעם למדתי בדרור מ2007 עד 2013. וזה בית ספר יסודי לילדים על הרצף האוטיסטי. ואחרי החוות סוסים בניר דוד אני נוסע יחד עם ליאל מהכיתה של עטרת לדרור שזה בקיבוץ מסילות. ושם אנחנו ממשיכים לעזור לילדים. ואני עוזר לכיתה שנקראת כיתת נחליאלי. ואיך שהם חוזרים מהחוות סוסים אז הצוות שלהם עושה סיכום חוויה. וזהו מקווה שנהנתם לקרוא ולמטה יש תמונה שלי מההתנדבות וסרטון מהתעסוקה.




7 תגובות:

  1. רזי הכתבה מסבירה יפה את ההבדלים בין תעסוקה להתנדבות, עושה רושם מתוכה שאתה מאוד נהנה ולומד דרך ההתנסות האישית שלך.

    השבמחק
  2. לטעמי הכתבה מבולבלת משהו. בכל זאת היה מעניין לשמוע מה עושים בדרור ובמכולת.

    השבמחק
  3. שמח לשמוע שטוב לך בתעסוקה ביום שני ובהתנדבות ביום רביעי

    השבמחק
  4. רז, בתור מישהי שרואה אותך פעיל בהתנדבות בבית ספר דרור, ממש מרגש לראות אותך חוזר ותורם במקום שממנו הגעת...

    בהצלחה בתעסוקה ובהתנדבות!

    השבמחק
  5. רז, תודה ששיתפת אותנו בחוויות מהתעסוקה ומהתנדבות.. נשמע שאתה מאוד נהנה וצובר חוויות מלמדות! תמשיך להצליח ולהנות!

    השבמחק