יום ראשון, 13 בינואר 2019

איש המים ( באנגלית: Aquaman) \ מאת סאם קטז



שלום לכם קוראים וקוראות יקרים ויקרות, אני רוצה לשתף אתכם בסרט שצפיתי ובו והוא נקרא איש הים או "אקוומן" שזה סרט גיבורי-על מסוגת פעולה בהפקת האחים וורנר ומבוסס על חוברות הקומיקס "אקווהמן" מאת מורט ויזינגר ופול נוריס מבית די.סי. קומיקס. הסרט מהווה חלק מהיקום הקולנועי של די.סי. קומיקס והוא השישי במספר אחרי "איש הפלדה","באיש העטלף נגד סופרמן: שחר הצדק", "יחידת המתאבדים", "אישת הפלא" ו"ליגת הצדק".

כשצפיתי בסרט הזה, אני לא התרשמתי ממנו כי אתם יודעים איך זה בדיסי שבכל פעם שהם מוצאים איזה סרט חדש ואי אפשר לדעת שרוב הסיכויים שהוא יגמר בהצלחה או בכישלון אך את ההחלטה אני אשאיר לכם למי שלא צפה בסרט הזה... זהו לבינתיים  ושתהיה לכם קריאה נעימה וחורף עם שוקו חם טעים ונעים ביי!!! + הדמות של איש הים לא היה משמעות ולפעמים צחקו עליו כהומור למשל באיש משפחה צחקו על איש הים וגם יש בדיחה ששאלו אותו עם הוא יכול לדבר עם הדגים

עלילת הסרט :

במיין, שומר המגדלור טום קורי מחלץ את אטלאנה, נסיכת אומת אטלנטיס התת-ימית, שנשטפה לחוף. הם מתאהבים ונולד להם בן, ארתור קורי שנולד עם היכולת לתקשר עם צורות החיים הימיות. אטלאנה נאלצת לנטוש את משפחתה ולחזור לאטלנטיס, כשהיא מפקידה בידי יועצה הנאמן נואידיס וולקו את משימת חינוך בנה. תחת הדרכתו של וולקו ארתור הופך ללוחם מיומן, שעוסק בהצלת צוללות מפיראטים ונבלים.

שנה לאחר פלישתו של סטפנוולף, ארתור מתעמת עם שודדי ים בהנהגת איש בשם ג'סי קיין שחטף צוללות גרעיניות. קיין נהרג במהלך העימות ובנו, דייוויד קיין, נשבע לנקום בארתור. לאחר מכן דייוויד יוצא לאטלנטיס בהנחיית מעסיקו, אחיו החורג של ארתור, המלך אורם שמשתמש במתקפה כדי להכריז מלחמה על פני השטח. נראוס, שליט ממלכת קסבל, תומך בו אך בתו של נראוס, מרה מסרבת לעמוד לצדם ועולה על פני המים על מנת לשכנע את ארתור לעזור לה, היא רוכשת את אמונו על ידי כך שמצילה את תום מגל סוער שנשלח על ידי אורם וארתור יוצא איתה למצוא את קלשונו של אטלן, חפץ קסום שהיה שייך לשליט האחרון של אטלנטיס, על מנת לתבוע את זכותו כמלך. הם מותקפים על ידי אנשיו של אורם, וולקו ומרה נמלטים בעוד ארתור נלכד בשבי ומובא בפני אורם שמצהיר כי אמו הוצאה להורג בשל הפשע של הולדת בן חצוי ובכך מטיל את האשמה במותה על ארתור עצמו. הוא מציע לארתור לעזוב לנצח אבל ארתור מאתגר אותו במקום זה לדו קרב בטבעת של לבה תת ימית. תחילה, אורם יוצא כשידו על העליונה וכמעט שהורג את ארתור, לפני שמרה מחלצת אותו. יחד מרה וארתור נמלטים למדבר סהרה, היכן שהקלשון נוצר. הם חושפים הודעה הולוגרפית שמובילה אותם לסיציליה כדי למצוא את נקודות הציון של הקלשון. בינתיים, אורם מספק לדייוויד שריון תוצרת אטלנטיס ונשק ומורה לו לעצור אותם. וולקו נלקח למאסר על שהדריך את ארתור ושאר בני אטלנטיס ניצבים לצד אורם במלחמתו עם העולם שמעל פני המים.

החוויה שלי מהסרט :

שוב, כמו שאמרתי מקודם אני לא כל כך התרשמתי מהסרט הזה אך הוא היה טיפה יותר טוב מהסרט ליגת הצדק שזה לדעתי היה סרט נוראי ואני גם מתחרט שציפיתי בו ומי שאוהב\ת לצפות בסרטים של דיסי אז הסרט הזה בשבילכם + יש בו קטעי הומור שזה טוב כי דיסי יותר מדי אלפיים ודרמטיים ( מי שצפה בדיסי, יודע למה אני מתכוון ) . 


הנה הטריילר מתוך הסרט + זו הכתובת למי שרוצה לצפות בסרט הזה ובסרטון השני מראים איך איש הים התפתח מסרטים מצוירים עד לסרטים אמתיים :



תגובה 1: