יום שבת, 12 בינואר 2019

the watchmen/ מאת בר איבגי

שלום לכולם מקווה שעבר עליכם שבוע נפלא כי אנחנו נדבר הפעם על סרט שראיתי לאחרונה ומאוד אהבתי והוא נקרא the watchmen(השומרים או אנשי השעון)
אז בואו נתחיל!

רקע:
הסרט מבוסס על רומן גרפי מצליח בעל אותו שם מאת אלן מור רק עם שינויים קלים בסיפור אני חושב ובעצם מעביר ביקורת ושיקוף לחרדות העכשוויות של החברה ועל הקונספט של גיבורי העל.
הסרט מתרחש בשנת 1985 על רקע המלחמה הקרה בארצות הברית
''העולם של השומרים'' זהה בערך לשלנו חוץ מהעובדה שקיימים שם גיבורי על שמגנים על התושבים והיו חלק מהתרבות עד שגיבורי העל הפכו למחוץ לחוק מכיוון שהם ניצלו את מעמדם על ידי פגיעה באזרחים ואפילו הרג.

עלילה:
הסרט מתחיל שגיבור על בשם ''הקומיקאי'' מקבוצת ''השומרים'' נרצח על ידי דמות מיסתורית רבים חושבים שזה בגלל שעבד בממשלה אז זה היה רצח פוליטי אבל בלש העל רורשאך (אחת הדמויות הראשיות והדמות האהובה עליי) מאמין שמישהו רוצה להרוג אותם אז הוא מחליט לחקור זאת.
הסרט מסופר כמובן דרך יומנו של רורשאך שזה בעצם נקודת מבטו ובמהלך החקירה מתגלים הפתעות ואפילו עוד דמויות נרצחות ועל אישיותו של הקומיקאי.

אני ממליץ לקהל בוגר האמת לצפות בסרט מכיוון שכולל תכנים לא נעימים ואלימות מילולית ופיזית אבל כאלו שמעריצים את זאנר גיבורי העל ייהנו מאוד בעיקר מהמתח ויכול אפילו להתחבר לדמויות.
אז זהו להפעם תודה רבה לכם ונתראה בכתבה הבאה.
בר.

תגובה 1: