יום שישי, 4 בינואר 2019

המסע המופלא של אהרוני וגידי \ מאת סאם קטז




היי קוראים וקוראות, אני בחרתי להגיש בפניכם על תוכנית שאני אוהב והיא נקראת "המסע המופלא של אהרוני וגידי" שהיא סדרת דוקו-ריאליטי שנוצרה על ידי השף ישראל אהרוני, במסגרתה הוא יוצא יחד עם המוזיקאי גידי גוב, לסדרת מסעות במדינות שונות, ושניהם נחשפים לתרבויות ולמאכלי רחוב שונים. תוכנית הבכורה של "המסע המופלא של גידי ואהרוני" עלתה למסך הטלוויזיה לראשונה בערוץ 10 ב-2011. בעקבות הקשיים אליו נקלע הערוץ בשנים האחרונות, ובטרם הושלם המיזוג הצפוי בין ערוץ 10 ורשת מדיה, רכשה רשת מדיה את הסדרה, ומדצמבר 2018 היא משודרת ברשת 13.

אני מאוד ממליץ לכם לצפות בהם במיוחד שגידי שם משום שיש לו חוש הומור טוב למשל כשאני יחד עם המשפחה שלי צופים בהם ובקטע שגידי מתחיל להשתמש בהומור שלו... אנחנו לא מפסיקים לצחוק. זהו לכרגע ושתהיה לכם קריאה נעימה וביי!!!


תקציר על התוכנית :

"המסע המופלא של אהרוני וגידי" היא סדרת דוקו פרי יצירתו של השף ישראל אהרוני, בה הוא חובר למוזיקאי גידי גוב, במסע מלא הרפתקאות בין ארצות, בעקבות התרבויות והחיים כפי שמשתקפים מאוכל הרחוב. השניים מגיעים למקומות הנידחים ביותר, לנופים מרהיבים, פוגשים נשים ואנשים מקסימים ועוברים חוויות מרתקות. דרך עיניהם ורגישותם של הצמד הצופים נחשפים למקומות מסקרנים וקסומים, ברגעים עוצמתיים, מצחיקים ומרגשים. לעונה השנייה של הסדרה שישה הפרקים והיא מתחילה בווייטנאם, שם אהרוני וגידי טועמים משלל מאכלי הרחוב, מטיילים בנופים עוצרי הנשימה ובשדות האורז הרחבים. הם ממשיכים אל הריחות והצבעים של הודו הקסומה, שם הם מגלים את הדוכנים ברחובות הצפופים, את התבלינים המיוחדים ואת האנשים המרתקים.

עונה שלישית :

בעונה השלישית של ישראל אהרוני וגידי גוב יוצאים למסע חדש, והפעם מסע מחוף אל חוף לרוחבה של ארצות הברית של אמריקה.

הנה סרטון נחמד וצפייה נעימה ובתאבון + זו הכתובת למי שרוצה לצפות בפרקים המלאים :


3 תגובות:

  1. אני אשמח שתגיבו לכתבה שלי

    השבמחק
  2. יצא לי לראות קצת מהתוכנית וזה די מעניין

    השבמחק
    תשובות
    1. נוכון שגידי מצחיק לפעמים בקטעים מסוימים

      מחק