יום שלישי, 17 בדצמבר 2019

אישת הפלא או ונדר וומן 1984 ( באנגלית: Wonder Woman 1984 ) \ מאת סאם קטז


כרזת הסרט

כרזת הסרט

שלום לכם קוראים וקוראות יקרים ויקרות וחג חנוכה שמח, אני רוצה לשתף את הטריילר החדש של Wonder Woman 1984 שהוא סרט גיבורי-על אמריקאי, סרט ההמשך ל"וונדר וומן" (2017), והתשיעי בסרטי היקום הקולנועי של DC. בסרט ההמשך חוזרים לככב גל גדות בתפקיד וונדר וומן וכריס פיין בתפקיד סטיב טרבור; כמו כן מככבת בסרט קריסטן ויג בתפקיד צ'יטה. הבמאית היא פאטי ג'נקינס והתסריט נכתב על ידי פאטי ג'נקינס, ג'ף ג'ונס ודייוויד קלהאם. זה הסרט הראשון אותו גל גדות גם מפיקה. הסרט תוכנן תחילה לצאת לאקרנים ב-1 בנובמבר 2019, אך נדחה לבסוף ל-5 ביוני 2020.

אם הניסיון שלי לאחר שצפיתי בסרטים של דיסי... אני מתחרט שצפיתי כמה מהם... כמו ליגת הצדק שזה אחד הסרטים הנוראים שצפיתי אבל זה לא קרוב לרמה של איש העטלף נגד איש הפלדה שחר הצדק אבל אני כן צפיתי ב- Wonder Woman של 2017 וזה היה סרט די טוב וגם אם שאזם ואיש הים אבל לדעתי הסרט החדש של ג'וקר מנצח אותם ביחד + אני אולי אצפה בסרט של Wonder Woman 1984 ואני מקווה שהוא יצא טוב... דיסי אל תאכזבו אותי. זהו להיום ושתהיה לכם קריאה נעימה וחג שמח! 

תקציר עלילת הסרט:

דיאנה פרינס נקלעה למאבק נגד ברית המועצות בצל המלחמה הקרה שבשנות ה-80, ומוצאת אויבת אימתנית בשם ברברה אן מינרווה / צ'יטה.

שחקנים:

גל גדות - דיאנה פרינס/וונדר וומן, נסיכת האמזונות, אלה למחצה אלמותית ובתו של זאוס.


כריס פיין - קפטן סטיב טרבור, מרגל וטייס קרב אמריקאי שהופך לידידה הטוב של דיאנה ולמושא אהבתה.

קריסטן ויג - ברברה אן מינרווה/צ'יטה, אנתרופולוגית בריטית, היא תהיה הנבלית הראשית של הסרט

קוני נילסן - המלכה היפוליטה, מלכת האמזונות של תמיסקירה ואמה של דיאנה.

רובין רייט - גנרל צבא האמזונות אנטיופה, דודתה של דיאנה.

פדרו פסקל - מקסוול לורד, איש עסקים, נבל משנה.

קלווין יו - ג'ק

ליאון בקווית' - באז

אוקלי בול - קלי

כמו כן, ראיין ל. פרייס, נטשה רות'וול, גבריאלה ויילד, וכריסטופר פולאהה ישתתפו בסרט בתפקידים שכרגע לא ידועים.

הפקה:

"בסרט הזה אנחנו מוצאים אותה בשנת 1984, והיא די בודדה. היא איבדה את החברים שלה והיא עושה את מה שעליה לעשות. היא עוזרת למין האנושי ומצילה אותם, עד שמשהו מטורף קורה לה"  
(גל גדות, כוכבת הסרט(

ביוני 2017, החלו ג'ף ג'ונס ופאטי ג'נקינס בכתיבת תסריט עבור סרט המשך ל"וונדר וומן". ביולי אותה שנה, אושר תחילת העבודה על התסריט לסרט. באותו החודש הוכרז רשמית על עבודת הסרט במסגרת פסטיבל קומיקון. באוגוסט ג'נקינס החלה בדיונים לבימוי הסרט, מאוחר יותר היא חתמה רשמית על חוזה בימוי בעוד גל גדות תשוב לגלם את דמותה של וונדר וומן. בספטמבר מונה דייוויד קולהאם לתסריטאי הסרט לצד ג'נקינס וג'ונס. על פי הדיווחים אירועי הסרט יתרחשו בתקופת המלחמה הקרה. לדברי ג'נקינס הסרט יספר סיפור אהבה חדש עם מושא אהבה חדש לוונדר וומן עם שחקן חדש שילוהק. קדם ההפקה החל כבר בדצמבר 2017, כשהצילומים החלו בסוף מאי 2018. הפקת הסרט התמקמה באולפני האחים וורנר, ליבסדן בבריטניה עם צילומים שנערכו גם במחוז קולומביה ובצפון וירג'יניה. במרץ 2018, לוהקה קריסטן ויג לגלם את נבלית הסרט, ברברה אן מינרווה / צ'יטה. צילומי הסרט הושלמו בדצמבר 2018 והוא צפוי לצאת לאקרנים ב-5 ביוני 2020.


לוגו הסרט Wonder woman 1984

שיווק:

ביוני 2018, נודע שעלילת הסרט תתרחש בשנות ה-80 ושמו יהיה "Wonder woman 1984".. באירוע חוויית קומיק-קון שנערך בסאו פאולו, ברזיל, בדצמבר 2019 נחשך הקדימון הרשמי הראשון של הסרט.


הנה הטריילר של הסרט וכולל כמה תמונות מהסרט:


Image result for wonder woman 1984 images

Image result for wonder woman 1984 images

Image result for wonder woman 1984 images

Image result for wonder woman 1984 images


Image result for wonder woman gold armor comics

?מה אתם מעדיפים, סרט או קומיקס 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה