יום שישי, 3 בינואר 2020

חוויותיי מהטיול עם הבית לחיים מאת שחר בשיא

ביום חמישי ושישי שהיה לפני חנוכה יצאנו כל הבתים של המסגרת של "דרך ארץ" לטיול ולחגוג יום הולדת שנתיים.
ב"דרך ארץ" יש שני בתים בכפר קיש של בנים ובנות בתפקוד גבוה. בית לבנות במצפה נטופה בתפקוד בינוני. ולאחרונה נבנה גם בית לבנים בקיבוץ לביא גם בתפקוד גבוה. עמותת "דרך ארץ" היא חלק מעמותה גדולה ממש שנקראת "כנרת" בתוך "כנרת" יש מלא מגורים שמתפזרים ברחבי הארץ ו"דרך ארץ" זה של הצפון.
ובקיץ אנחנו כל שנה יוצאים לטיול עם כל "כנרת". בטיולים עם "כנרת" בקיץ אנחנו יוצאים שנה אחת לארץ ושנה לח"ול (הטיול הקודם של כנרת היה בחו"ל ונסענו לאיטליה והשנה אנחנו יוצאים לאילת.) כל שנה יש טיול אחד עם "דרך ארץ" והשנה נסענו לאזור של קריית שמונה והסביבה.
ביום חמישי קמנו, התארגנו בדירה וכשההסעה הגיעה לאסוף אותנו עלינו ונסענו לאסוף את הבתים האחרים.
יצאנו לאגמון החולה ושם עשינו טיול עם קלאב קרים וראינו מלא ציפורים ממש יפות ושרנו מלא שירים וכשסיימנו, אכלנו ארוחת צהריים שהבאנו מהדירה והיה ממש טעים ואז נכנסנו לראות גם תצפית ממש יפה וגם סרט על האגמון שיצא ממש יומיים לפני זה. זה סרט ממש מומלץ.
חזרנו לאוטובוס ונסענו לפארק קנדה בקריית שמונה, שם היתה אפשרות גם של אייגמפ, החלקה על הקרח, באולינג או סרט בשבע מיימדים של חמש דקות היו מלא סרטים לבחור. מה שהיה כיף בזה שכל אחד בחר למה שהוא רוצה ללכת   ונסענו משם לקניון וכל אחד קנה לו מה שהוא רצה לאכול לארוחת ערב ולפנק את עצמו.
אחרי היום העמוס הזה סוף סוף נסענו לאכסניית תל חי ושם ישנו. אני ישנתי בחדר עם שלושת הבנות  שאיתי בדירה בכפר קיש והיינו גמורות ממש.
ביום השני קמנו, התארגנו, ארגנו את התיקים שלנו ולקחנו אותם לחדר אוכל. אכלנו ואחר כך נסענו לאיזה שהוא מקום עם מפל ענק (התנור) וחזרנו לאוטובוס כדי לחזור לדירות. כשאני הגעתי לכפר קיש לקחו אותי לעפולה כדי שאני אספיק את האוטובוס שלי הביתה כדי שאני לא אצטרך לחכות עוד שעה עד לאוטובוס הבא כי לי הייתה הנסיעה הכי ארוכה הביתה ולמזלי הספקתי את האוטובוס.
לסיכום הייתה לי חוויה ממש טובה וכיפית מהטיול למרות שהיום הראשון היה לי טיפה יותר מידי עמוס.