יום חמישי, 18 בדצמבר 2014

מדור מוזיקה - האהבה לא אבודה (עד כדי כך)

אחרי שירין כבר הביא טעם מוזיקלי ל"פאזל", הגיע תורי! גם הפעם מדובר בלהקת רוק, רק שהסגנון רך והלהקה מארץ הקנגורו. לכבוד הגעתה של להקת אייר סוּּפּלַיי (Air Supply/אספקת אוויר) לישראל, אספר לכם על האלבום הכי מצליח שהוציאה הלהקה אי פעם

כתבה מאת: חן בונן

רגע לפני שאתחיל בכתבה זו, יש הרבה אנשים שלא ממש שמעו על הלהקה שהזכרתי, אבל לפחות שמעו שיר אחד או שניים מהם. וזו גם הסיבה שבחרתי לכתוב לא רק על Air Supply האוסטרלית (כן, הלהקה מאוסטרליה), אלא גם על האלבום המוצלח שלה שנקרא Lost in Love (אבודים באהבה בתרגום חופשי), והוא יצא ב-1980. זהו האלבום החמישי שלהם.

הלהקה עצמה עברה מתיחת פנים ענקית במהלך השנים, מהקמתה ב-1975 ועד היום, כאשר יש רק שני חברי להקה (שגם היו ממייסדיה): הסולן ראסל היצ'קוק והזמר/גיטריסט גרהאם ראסל. שאר חברי הלהקה עזבו או מתו.

בחזרה לאלבום: כן, לא טעיתם. האלבום אכן עוסק באהבה, תלוי אם היא אהבה מצליחה או געגוע (ראו בהמשך).
בואו נתחיל עם השיר הראשון באלבום, שכמובן נושא את שמו: "Lost in Love". השיר מתאר את הבן אדם ששקוע מאוד באהבה, ורוצה להמשיך לאהוב את אשתו. השיר הזה מיועד למי שבאמת אוהב אהבת אמת, לא משנה מי.

הנה הקליפ:


אני מקווה שנהניתם מהשיר הזה, ומאוד מאוד מקווה שתיהנו לפחות גם מהשיר הבא. וזה לא סתם שיר, קוראים יקרים. זה ל-ה-י-ט. זה ה-להיט של כל הזמנים של הלהקה! אני מדבר כמובן על All Out of Love. השיר הוא שיר געגוע לאישה (או לגבר) שעזב/ה אותך, ובפזמון נכתב: "אני ריק מאהבה / כל כך אבוד בלעדיך / אני יודע שצדקת / האמנת בי הרבה זמן / אני ריק מאהבה / מה אני בלעדיך / עוד לא מאוחר לומר שאני כל כך טעיתי". השיר נבחר למקום השני מבין 100 השירים החמים בארה"ב, למקום האחד עשר בבריטניה ולמקום ה-92 במצעד 100 שירי האהבה הכי טובים של ערוץ VH-1, בשנת 2003.

ועם הקליפ הזה אנחנו מסיימים. כפי שירין הזכיר והדגיש, אם בא לכם לכתוב על עוד שירים/אלבומים/אמנים במדור המוזיקה שלנו, שלחו טוקבקים או אימיילים אלינו, או שפשוט תדברו עם ירין, שהוא כמובן אחראי על המדור. תודה!

רוצים שהכתבה שלכם תופיע בעיתון ? שלחו אותה אלינו !
Efratmima.nsnp@gmail.com

  

6 תגובות:

  1. אה...כתבה ארוכה עם תוכן שכתובה כמו שצריך. בדיוק כמו שאני אוהב. כל הכבוד חן !

    השבמחק
  2. איזה קטע חן, אני זוכרת את הלהקה הזאת מהימים שאני הייתי תיכוניסטית... היה נעים לחזור אליהם...תודה! וכיף שאתה מגוון בין המדורים...תמשיך!

    השבמחק
  3. חן שלום - אחלה כתבה. יצא לך לראות אותם בהופעה בארץ?
    בהצלחה בכתבה הבאה

    השבמחק
  4. חן איזה יופי של כתבה אני גאה בך על מה שעשית.
    ממני אלון.

    השבמחק
  5. חן איזה יופי של כתבה אני גאה בך על מה שעשית.
    ממני אלון.

    השבמחק
  6. גיל, אמנם לא יצא לי אבל העובדה שהם מופיעים בארץ העלתה לי רעיון. תודה על התגובות!

    השבמחק