יום חמישי, 18 בדצמבר 2014

אנימיקס צפון

כתב מתן ברדה



לפני קצת יותר משבוע, אני הייתי בפסטיבל אנימיקס צפון , פסטיבל אנימציה קומיקס וקריקטורה, הנערך מדי שנה במגדל העמק.
הפסטיבל הובא למגדל העמק ,זאת בפעם הרביעית,על ידי שרת התרבות והספורט לימור לבנת, בשיתוף של ראש עירית מגדל העמק  אלי ברדה ובניהולו של  האמן והמנהל האמנותי ניסים חזקיהו.
לימור לבנת ,אלי ברדה וניסים חזקיהו



בפסטיבל  הייתי נוכח בכמה פעילויות מעניינות:


בהתחלה השתתפתי בסדנה של אמן הקומיקס ויוצר זבנג , אורי פינק.
בסדנה זו הוא בעיקר הסביר  את הדרך שלו ליצירת דמויות קומיקס, ואיך המאפיינים החיצוניים של הדמות משפיעים על האופי שלה.

אחר כך יצא לי לדבר איתו(דרך אגב זאת הייתה הפעם השנייה שפגשתי אותו,  והפעם הראשונה הייתה  לפני חצי שנה בתערוכה דומה בחולון), ואני אמרתי לו שגם אני מצייר והוא אמר שאני יכול  לתקשר איתו באינטרנט ולשלוח אליו חומרים.
ניתן להפוך אותו למישהו אחר




אחר כך הייתי בהרצאה של  איש הטלוויזיה קובי אריאלי.
 זאת הייתה הרצאה קצרה יחסית והיא הייתה בנושא יהדות והחברה הישראלית.
 בהרצאה הראו לנו סרטון אנימציה מרתק שיצרו סטודנטים,
  שמבוסס על שיחה  בין הוגה הדעות הנודע,  פרופסור ישעיהו ליבוביץ  לישראל אלדד -למי שמעוניין שיקליד במנוע חיפוש ישעיהו ליבוביץ +אנימציה.
מתוך הסרטון

ולבסוף הייתי בתערוכת קריקטורות מיוחדת   שבה היו מגוון קריקטורות על הנשיא העשירי של מדינת ישראל
_ ראובן ריבלין  ועל נושא העדות והגזענות בישראל.

הנה כמה מהן:



ראובן ריבלין-שי צ'רקה
 
ריבלין ונתניהו-איתמר דאובה 


ראובן ריבלין-דודי שמאי
נתניהו וריבלין-איתמר דאובה
אלי ישי
אצל רופא העיניים- הראייה שלך טובה, אבל יש לך בעיה בראש!




לסיכום אני נהניתי מאוד  בפסטיבל אנימיקס ,ואני ממליץ לכל מי שמתעניין ואוהב אנימציה וקומיקס לבוא לפסטיבל הזה בשנה הבאה.

מצפה לתגובות

תודה

רוצים שהכתבה שלכם תופיע בעיתון ? שלחו אותה אלינו !
Efratmima.nsnp@gmail.com




11 תגובות:

  1. וואו מתן נשמע ממש מעניין! נשמח לראות קריקטורות שלך, ואם יש חידושים שלמדת מהפסטיבל האחרון אז יהיה מעולה שתדגים לנו. כל הכבוד, תמשיך לכתוב במרץ.... התמונות שכן רואים מאד ממחישות את העניין וזה סבבה!!

    השבמחק
  2. מתן , התמונות שאתה העלת לא יוצאות טוב. עד כמה שאני יודע אתה מעלה אותם ממקור לא מורשה - אם רתה מעלה אותם מאתר אז האתר לא מרשה. אם אתה מעלה אותם מהמצלמה תוודא שהתמונות לא במצב לקריאה בלבד ושהן עולות כמו שצריך לשרת.עד אז אני נאלץ להסיר כל תמונה שלא יוצאת כמו שצריך.

    השבמחק
  3. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  4. מתן אתה יודע זה נשמע ממש מעניין, איפה במגדל העמק זה בדיוק?
    כל הכבוד על המאמץ.

    השבמחק
  5. כל הכבוד מתן רק שחלק מהתמונות שהעלת לא יצאו ממש טוב אבל חוץ מזה הכל טוב מאוד, בהצלחה: ברי.

    השבמחק
  6. כתבה מאוד יפה אני אוהב קומיקס וזה מאוד עניין אותי תמשיך ככה

    השבמחק
  7. מתן כל הכבוד יופי של כתבה.

    השבמחק
  8. אני נהנתי לקרוא את הכתבה בהצלחה בהמשך נעם

    השבמחק
  9. היי מתן
    כתבה מעולה! צירוף התמונות מוסיף כמובן מאוד לעניין... מקווה שזה יזמין עוד תלמידים שלנו לשתף בחוויות שהם עוברים. תודה!

    השבמחק
  10. לא מצחיק יקיר משה שם טוב

    השבמחק
  11. פשוט יתעלמו ממה שכתבתי הכתבה הזאת מאוד משעממת ואני לא מתכוון למה שכתבתי עכשיו פשוט אני חושב כותל כל דבר שלא קשור אלייך אם אתם באמת רוצים אני יכל לנסות להעלות לכלם רעיונות כי אני מוכשר זה אסרטיבי חבל שאתם לא קוראים את התגובות

    השבמחק