יום חמישי, 12 בפברואר 2015

ישיבת מועצת תלמידים 12 בפברואר

שלום לכם.

בשבוע שעבר, לצד המפגש עם לאורה זינגר, המועצה עסקה גם בנושא שינוי תנאי הפעילויות בכיתות "נווה", וביניהם גם ההפרדה בין התפקודים: הגבוה, הבינוני והנמוך. למעשה, כבר בתחילת הישיבה, יו"ר המועצה תומר צ'רנוב הודיע על החלטתו (האישית) לבטל את ההצעה להפרדה בין התפקודים בפעילויות של "נווה". 

זמן קצר לאחר מכן, קיימנו דיון בנושא זה. היו כמה שאמרו שכן צריך לשלב את התפקוד הנמוך בפעילויות עם התפקוד הגבוה, והשאר לא הזדהו עם זה לטובה. בנוסף, עשינו הצבעה במועצה ויש רוב בעד לבטל את ההפרדה של התפקוד הנמוך מהפעילויות החברתיות ולשלבם בהן.

אפרופו פעילויות: מועצת התלמידים החליטה לארגן פעילות מיוחדת שתתקיים ב-2/3, יום לפני אירועי פורים בבית החינוך, שתעסוק במזרח הרחוק (סין, יפן, תאילנד ועוד): "סיני-שיא". כרגע, אתם תדעו שכל כיתה ב"נווה" תצטרך להכין בשעה השנייה (באותו יום) מאכל מסוים שתוצרתו במזרח הרחוק (למשל סושי).

בקיצור, תתכוננו, אנחנו כבר נעדכן אתכם.

להתראות וסופ"ש נעים


11 תגובות:

  1. 2/3 יהיה יום שני. רוב התלמידים לא יהיו. תעבירו את זה ליום אחר (לא רביעי , כדי שגם אורן תוכל להיות. וגם לא חמישי כדי שאני יוכל להיות)

    יש לי שאלות על הנושא :
    אוכל שכזה הוא יקר ודורש ציוד, אפילו סושי דורש סביבת עבודה. יש לנו רק מטבח אחד שבו ניתן להכין את כל זה...בנוסף לכך זה יהיה יקר ודורש כישורים. אני לא רואה כיצד אתם מצליחים לארגן דבר שכזה, אלא אם חשבתם על משהו מיוחד, או שתשנו את התוכניות באיזה אופן (לא אוכל סיני / לא לבשל אלא לקנות)
    אני נורא אשמח אם כן תמצאו דרך להפעיל את הפעילות,אוכל סיני הוא בין האהבות שלי

    השבמחק
  2. ירין, אתה צודק. יום שני אכן בעייתי לקיום פעילות כזו. אני באופן אישי לא פנוי כמעט לכל שיעור ביום הזה.
    ננסה לדבר על זה במועצה ולהגיע להחלטה הסופית.
    בנוסף, גם אני חושב שאפשר לשנות במקצת את התוכנית של הפעילות.

    השבמחק
  3. אם צריך, אני יודע להכין סושי (טבעוני) ואשמח לעזור (להכין סושי טבעוני).
    הלל
    נ"ב בהתחלה קראתי את הכותרת וראיתי את התמונה, ולא הבנתי למה לשים תמונה כל כך מפתה במאמר...

    השבמחק
  4. אוקיי, טוב לדעת. אז כדאי שהתכונן למאכלים אסייתים חריפים.

    גדעון.

    השבמחק
  5. נכון מאוד שכולם בכיתות נווה ישתתפו בפעילויות מאחל בהצלחה

    השבמחק
  6. אני עדיין חושב שצריך להפריד בין התפקודים ולעשות עוד פעילויות כמו האוכל מהמזרח הרחוק

    השבמחק
  7. אני מאוד אהבתי את הכתבה

    השבמחק
  8. דיון חשוב בנוגע לסגרגציה של התפקודים השונים - - במיוחד שכתלמידים אתם שותפים לו ומשפיעים על האופן שגם אנחנו (המבוגרים) חושבים על הנושא. בהצלחה עם המהלך

    השבמחק
  9. למועצת התלמידים, זה מעשה מאוד אמיץ ומכבד מצדכם, לבטל את ההפרדה בין התפקודים, בפעילויות. אני אתכם. מאמינה שאם תרצו לעשות פעילות שאינה מתאימה לתפקוד הנמוך, תדעו לעשות זאת בצורה מכבדת ולהציע להם אלטרנטיבה.

    השבמחק