יום שני, 1 ביוני 2015

מדור הספורט: ספיישל אולימפיקס 2015 - גמר הוקי רצפה



ובכן, זה היה יום רביעי, ה-27 במאי. נסענו במשך כשעתיים לכיוון מכון וינגייט שבנתניה, שם נערך טורניר הגמר של הוקי רצפה במסגרת ספיישל אולימפיקס. כמובן שלא רק אנחנו היינו שם, אלא גם קבוצות מרחובות, ירושלים וירכא (שדרך אגב לא יכלה לקחת חלק בטורניר המוקדמות בגלל סיבה כלשהי). בניגוד למוקדמות, בו התחלקנו לשלוש קבוצות של חמישה-שישה שחקנים ושיחקנו מול רחובות וירושלים, תרין חילקה אותנו לשתי קבוצות של תשעה שחקנים אשר שיחקו מול רחובות, שגם היא התחלקה לשתיים.



בשני המשחקים הראשונים של נווה איתן א' ונווה איתן ב' מול רחובות א' ו-ב' בהתאמה ניצחנו 2-1. בהמשך נקבע ששתי המנצחות ושתי המפסידות ישחקו זו מול זו. בסופו של דבר, נווה איתן ב' שכללה את יהונתן מור, יהונתן אדר, ספיר אלון, רז סולומון, ליאור נוסינוביץ', רועי הרוש, אוראל ברנשטיין, עדן ונועם גבאי זכתה במקום הראשון על חשבון נווה איתן א' שכללה אותי, את אלון אדמירלסקי, יקיר משה, ברי סמולסקי, אריאל סיגל, ליאל שרון, אלמוג בן עמי, נרייה טיירי ואביתר בן שטרית, במשחק שהסתיים בדו-קרב פנדלים.

מבין אלה שנעדרו היו גם ליאל מויאל, שנאלץ לוותר על השתתפות בגלל מתכונת בהיסטוריה יא' ורועי נחושתן שנתקל בקושי שהכביד עליו והביא אותו להחלטה לוותר על הטורניר.

מצפה לתגובות שלכם 
(אפשר גם לסמן ב-V ב"זה היה מאוד...")

8 תגובות:

  1. חבל שלא הייתי אבל לא יכולתי כי באותו יום הייתה לי מתכונת בהיסטוריה

    השבמחק
  2. נשמע שעשיתם חיים חן. יופי לכם.

    גדעון.

    השבמחק
  3. גאווה גדולה!!! נווה על המפה! עינבל

    השבמחק
  4. נהנתי בספישל אולימפיקס אוראל

    השבמחק
  5. אנחנו שיחקנו מול רחובות בלבד ,ירושלים לא שיחקו איתנו והם כן שיחקו נגד קבוצות אחרות...

    השבמחק
  6. אני נהניתי בשתי התחרויות של ההוקי ואני מצפה שנשחק גם בשנה הבאה, במידה ויהיה עוד טורניר...
    וחוץ מזה שאפו לנבחרת של כיתות נווה!! אנחנו מקום ראשון!!!

    השבמחק
  7. אלופים... כל הכבוד לתלמידים על ההתמדה .. ושאפו גדול לתרין!!!!
    עינבל

    השבמחק
  8. היה לי ממש מגניב,כיף גדול,וחבל לכל מי שלא בא היה פצצה לפנים גדול כיפי ומדהים כל הכבוד למנצחים שלנו ישר כוח לכולם התלמידים, המחנכות וכמובן "השינשינים המלכים והמלכות שלנו".
    כל הכבוד!
    תודה אביתר בן.שטרית כיתת תפוז.

    השבמחק