יום רביעי, 25 בנובמבר 2015

מה קורה בנווה: הודעה מעורך העיתון

שלום לכולם. כאן גדעון עם פוסט שונה לשבוע כדי להודיע לכל כיתות נווה על החלטה שהתקבלה במערכת העיתון. בעבר, אפרת מעטוף, מורה בבית הספר שעוזרת לנו לערוך את "הפאזל" ובבעיות טכניות שונות שקורות לנו, רצתה להשתמש בעיתוננו כדוגמה לכל בית הספר במקרה והיא רוצה להתחיל עיתון בית ספרי באתר בית הספר. בשבוע שעבר מערכת העיתון החליטה להסכים לתת לה אישור לפרסם את "הפאזל" באתר בית הספר, דבר שהיא עשתה בעמוד הפייסבוק של בית החינוך ושמה קישור לעיתון באתר בית הספר בשביל להקטין את הקווים המפרידים בינינו (כיתות נווה) לשאר הכיתות בבית החינוך.


עכשיו, מה שהייתי רוצה לדעת מה אתם חושבים על צעד זה? האם לדעתכם הוא נכון? האם יפריע לכם שתלמידים שאינם ממסגרת נווה יכנסו ל"הפאזל" ויגיבו שם? האם יש לכם חברים בכיתות הללו שהייתם רוצים לשכנע להיכנס לעיתון ולהגיב? אני רוצה את הדעות של כולם. בבקשה למי שקורה את ההודעה הזאת מקוראי "הפאזל" יגיד את דעתו בתגובות וישכנע את שאר התלמידים והמורים בנווה להיכנס ולקרוא את ההודעה ולהגיב לה.

מצפים לשמוע את דעותיכם בקשר למהלך זה, 

גדעון ושאר חברי מערכת עיתון "הפאזל".

8 תגובות:

  1. אני לא יודע מה לגביכם, אבל אני ושאר המערכת מסכימים שזה צעד נכון לקישור בינינו ובין שאר בית החינוך, וגם הופכים את עיתונינו ליותר בית ספרי מאשר רק נווה. בשנה שעברה זה גם עלה, אבל העורך של אז, שהיה ירין, לא הסכים למהלך זה. אני מקווה שמה שיש לכם להגיד, תגיבו בתגובות.

    גדעון.

    השבמחק
  2. לפי דעתי יש למהלך הזה יש גם צד חיובי וגם צד שלילי.
    בצד החיובי: זה מעולה שעכשיו כל בית החינוך יוכל לקרוא ולהגיב על כתבות שמתפרסמות ב"הפאזל" זהו בהחלט משהו נחמד.
    בצד השלילי: יכול מאוד להיות שתלמידי בית החינוך (לא תלמידי נווה) לא ייקחו ברצינות את העיתון שלנו, הם עלולים לכתוב תגובות לא הכי נחמדות שבעולם או שהם אפילו לא יכנסו לעיתון ואז כל המהלך הזה שלפרסם את העיתון באתר בית הספר יהיה לשווא.

    ליאל מויאל

    השבמחק
  3. הפתעה מוחלטת. אני חושב שה"פאזל" יהיה חשוף יותר לתלמידי בית החינוך, כך שצריך לעשות כתבות שמעניינים גם אותם. זה מהלך שישנה את ההיסטוריה של ה"פאזל" לנצח.

    השבמחק
  4. לדעתי זהו צעד נבון ונכון. כדי להעשיר ולהתעשר, לתרום ולהיתרם, עלינו לגלות פתיחות ולשתף בקריאת העיתון את כול תלמידי בית הספר. זהו עיתון לדוגמה שאותי ממלא גאווה רבה ומקווה שגם אתכם. כדאי שכול תלמידי בית הספר יקראו את העיתון, ילמדו מכם ויעריכו את כתיבתכם, גם אם יהיו תלמידים שיכתבו דברים מרגיזים( ובכאלו ניתקל תמיד) זה יהיה בטל בשישים לעומת הרווח המצופה בפתיחת הקריאה בעיתון לכלל בית הספר.
    בהצלחה
    יעל דגן

    השבמחק
  5. אני מסכים שתלמידים מהבית ספר יגיבו על הכתבות

    השבמחק
  6. למרות שאני מסכים באופן כללי עם ההחלטה זה מעלה אצלי שאלה חשובה

    שהיא האם צעד זה ישמור על משמעותו של הפאזל כעיתון של כיתות נווה או לא?
    כאשר תלמידים שלא מהמסגרת יכנסו לעיתון יהיו כנראה כאלה שירצו גם לכתוב בו
    (זה גם עם יהיה להם עיתון משלהם),-ואז זה נהיה עיתון של כל בית הספר( מצד הקריאה ומצד הכתיבה)

    מתן
    נ.ב
    בנוסף (בקשר להקמת עיתון )אם וכאשר יקום עיתון לתלמידים משאר המסגרת כמובן שנוכל לקרוא וכנראה גם לכתוב בו, כמו שהם יעשו בעיתון שלנו
    ואז יש סיכוי שנתאחד לעיתון אחד

    השבמחק
  7. אני מסכים עם המהלך מאוד ואני חושב שהוא יעזור מאוד

    השבמחק
  8. זה טוב מאוד שהעיתון שלנו באתר בית הספר, כמו שאנחנו יכולים לראות דברים של החינוך הרגיל, גם הם צריכים לראות דברים שלנו

    השבמחק