יום חמישי, 31 בדצמבר 2015

מתקפת הטיטאנים

שלום לכל הקוראים,

ביום ראשון שכחתי להעלות כתבה אז אני מעלה היום.
היום אני יכתוב על סדרה יחסית ישנה בשם מתקפת הטיטאנים (באנגליתAttack on Titan, ביפנית進撃の巨人).

מתקפת הטיטאנים היא סדרת מנגה ואנימה שנכתבה על ידי האג'ימה איסיאמה (Hajime Isayama).
הסדרה נעה סביב שני ילדים, ארן ייגר ואחותו המאומצת מיקאסה אקרמן שחיים בעולם המלא בענקים הנקראים טיטאנים.
הטיטאנים הם יצורים שגודלם נע בין 3 ל-15 מטרים ולעתים אף יותר. 
הם חסרי אינטליגנציה, והם טורפים בני אדם להנאתם.
כתוצאה מכך נכחדו בני האדם מהעולם פרט לקבוצה שבנתה עיר המוקפת חומות בגובה 50 מטרים, שם הם מנהלים אורח חיים רגיל, מוגנים מכל סכנה.
הטיטאנים לא ניתנים להריגה מכיוון שאבריהם וחלקי גופם צומחים מחדש תוך פרק זמן קצר, אם כי חתך מדויק בעורפם של הטיטאנים באורך מטר ובעומק של כ-10 סנטימטרים יגרום למותו המידי של הטיטאן. 





דמויות ראשיות

ארן ייגרהדמות הראשית בסדרה. אידאליסטי, חמום מוח, אגרסיבי ואימפולסיבי. חלומו של ארן הוא להשמיד את הטיטאנים ולחקור את העולם שמחוץ לחומות.

מיקאסה אקרמן- אומצה כבת למשפחתו של ארן לאחר שנרצחו הוריה על ידי שודדים. היא ילדה שקטה ומופנמת, והיא תמיד עוזרת לארן בעת צרה, לרוב מתייחסת אליו כאל ילד ומגוננת עליו.


(הערת העורך: החלטתי להוסיף את הפתיח האגדי של הסדרה, אל תכעס עליי יונתן. זה ייתן לכם את התמונה האפית שהפתיח מנסה לתת לסדרה+הפתיח הוא אדיר!!!!!)

7 תגובות:

  1. אני שמעתי על הסדרה הזאת ושמעתי שהיא סדרה טובה מאוד.

    השבמחק
  2. כתבה טובה מחכה להמשך!!!

    השבמחק
  3. אתה מלך אהבתי רק שתדע אני רואה פרקים של זה בבית שלי ביוטיוב. אביתר בן. שטרית

    השבמחק
  4. יופי של כתבה יונתן. אני ראיתי את העונה הראשונה וקראתי קצת מהמנגה. ארן הוא מאוד שטוח כדמות לדעתי ואחד הדמויות הפחות טובות בסדרה, אבל היי יש לו כוחות מגניבים. באשר אליי, אני רואה יותר פו מטאל אלכימיסט, הנטר X הנטר ותוכניות מהסוג הזה של אנימה.

    גדעון.

    השבמחק
  5. דרך אגב, עשיתי קצת עריכה והוספתי את הפתיח הראשון של הסדרה. יונתן בבקשה על תכעס פשוט חשבתי שזה עוד יותר יעורר עניין לצפות בסדרה, פשוט תצפה בפתיח הזה! הוא התגלמות האפי!!

    גדעון.

    השבמחק
  6. חתך מדויק באורך 10 ס"מ? יש לי תיאוריה שמורה להנדסה חשב להכניס את הקטע הזה כדי שיהה לתלמידים סיבה למדוד מרחקים

    השבמחק
  7. יפה יקיר משה שם טוב

    השבמחק