יום חמישי, 3 במרץ 2016

פארק היורה: העולם האבוד ( באנגלית : The Lost World: jurassic park ) \ מאת סאם קטז




שלום לכם קוראים וקוראות יקרים ויקרות , היום אני רוצה לשתף אתכם בסרטון שאני מאוד אהבתי לצפות בו בנעורי ואין לי באופן אישי ביקורת עליו . אז הסרט הזה נקרא פארק היורה: העולם האבוד שהוא סרט ההמשך לשובר הקופות פארק היורה. הסרט יצא בעשרים ושלוש במאי אלף תשע מאות תשעים ושבע, תקציב ההפקה : שבעים ושלוש מיליון דולר, וההכנסות : 618,638,999 דולר והקטע שאני הכי אהבתי בסרט הזה הוא ששני הטירנוזאורוס רקס אכלו את האיש הזה שניסה לחלץ את חבריו שנתקעו בקרוון שעומד ליפול מהצוק אך בסוף הוא הפך לחטיף אדם טעים לשני טירנוזאורוס רקס רעבים , ואני ממליץ לכם ( מי שרוצה ) לצפות בסרט הזה ושתהיה לכם קריאה נעימה.

תקציר העלילה :

משפחה בריטית נקלעת לאי בשם "איסלה סורנה" ושם מותקפת ילדתם הקטנה על ידי קבוצת קומפסוגנתוסים. כאשר ג'ון המונד מבקש מאיאן מלקולם להצטרף למשלחת שכוללת את ניק ואן אוון (צלם), אדי קאר (מומחה בציוד שדה) ושרה הרדינג (מטפלת בגן-חיות), לאי "איסלה סורנה", שבו התפתחה אוכלוסייה של דינוזאורים שנותרו אחרי אסון "פארק היורה", כדי לתעד את החיות האלו בשביל שהאחריות על "אינג'ן", החברה שיצרה את הפארק, לא תעבור לאחיינו שרוצה לקחת את החיות לסן דיאגו כדי להקים פארק חדש. הוא מסרב, אך כאשר המונד מספר שהחברה שלו, שרה הרדינג, נשלחה כבר לאי, הוא נוסע להשיב אותה.

קלי, בתו של איאן מנישואין כושלים (לאשה אפרו-אמריקנית) מצטרפת למשלחת בלי ידיעת אביה, אך כאשר המשלחת מגיעה לאי הם מגלים את אותה. הם מגלים שאחיינו של המונד שלח צוות לאי ללכוד את החיות אללו, שבראשו רולנד טמבו, שבתמורה לעבודתו רוצה ללכוד טירנוזאורוס רקס זכר בוגר. לשם כך הוא לוקח גור טירנוזאורוס ומניח אותו בתור פתיון. לאחר ששרה ושאר הצוות משחררים את הדינוזאורים שנלכדו, הוא עוזב את הגור ורץ למחנה.


הנה קטע מתוך הסרט ( זה הקטע האהוב עלי שהזכרתי בבפתיחה ) והסרטון השני נותן ביקורת על הסרט וצפייה נעימה :


3 תגובות:

  1. היי סאם, כתבה טובה. תראה את הסרטון של ה-Nostalgia Critic על הסרט.

    השבמחק
  2. מה אתה חושב על הסרטון הראשון ?

    השבמחק
  3. סרט יפה יקיר משה שם טוב

    השבמחק