יום ראשון, 12 ביוני 2016

אנחנו לא שקופים / מאת יהונתן מור


Image may contain: 5 people, indoor

כל הכבוד לשחקנים ולשחקניות שהשקיעו בהצגה הזו

אני ממש מצטער שהעליתי כתבה באיחור כזה גדול אבל היו לי הרבה בעיות טכניות, אם אתם איכשהו זוכרים לפני איזה שבועיים ויותר העלינו הצגה בשם "אנחנו לא שקופים" שמדברת על השילוב, הנושא נבחר ברוב קולות על ידי השחקנים למרות שהייתי נגד, רציתי לעשות הצגה רגילה עם תסריט ולא כזו שמדברת עלינו, אבל נשארתי מכיוון שמכיתה א' רציתי להיות בהצגת בית ספר, וזו הייתה ההזדמנות שלי להגשים את זה


ההצגה דיברה על כך שאנחנו מרגישים שתלמידים רגילים לא מקבלים אותנו כמו שאנחנו, ובטח כבר עשו לכם שיעורים על הנושא וגם ככה לא קל לי לדבר עליו, אז אני אדבר על התפקיד שלי כנהג אוטובוס, מתחילת שנה שחילקו תפקידים ביקשתי שישמרו לי את תפקיד הנהג, כיוון שהנהג לא יהיה קשור לשיחה על השילוב ויעסוק רק בתפעול האוטובוס, וככה יהיה לי הרבה יותר קל לשחק ואני לא אהיה צריך לדאוג מה הקהל יחשוב עלי, או שהוא יפגע ממני או משהו בסגנון.

בנוסף הייתי גם מתופף בקטעים מוזיקליים, וזה היה החלק שהכי אהבתי, אני אוהב מוזיקה וגם בזה יש לי תפקיד "בטוח" כזה, כי לרוב הקהל לא שם לב למתופף.

בסופו של דבר היתה הצגה טובה ולמרות שלא התחברתי לנושא אני שמח שהעלינו אותה, כי זה עזר לי להגשים משהו שתמיד רציתי .

הנה תמונות מתוך ההצגה "אנחנו לא שקופים" :


Image may contain: 5 people, indoor

Image may contain: 3 people, indoor

Image may contain: 5 people

Image may contain: 5 people, indoor

Image may contain: 3 people

Image may contain: 1 person

Image may contain: 4 people

Image may contain: 4 people, indoor

Image may contain: 1 person, indoor and closeup

Image may contain: ‎3 people, ‎including ‎עדן בן חיון‎‎‎

Image may contain: 4 people, indoor

Image may contain: 4 people, indoor

Image may contain: 3 people, indoor

Image may contain: 4 people, indoor

Image may contain: 4 people, indoor

No automatic alt text available.

5 תגובות:

  1. יופי של כתבה יהונתן רק חבל שלא הוספת גם תמונות מהצגה שמופיעות בדף הפייסבוק שלי

    השבמחק
  2. יופי של כתבה יהונתן. אני אהבתי את המסר אך לא חשבתי שההצגה הייתה הכי טובה מבחינה תאטרונית. עדיין פרוייקט מצויין שעשיתם.

    השבמחק
  3. יהונתן היקר. רציתי לומר שאני באופן אישי נהנתי מאוד מההצגה. על אף שהיא עסקה בחייכם , היא נראתה כהצגה לכל דבר עם טקסט ותסריט. גם אני נהנתי מאוד מהקטעים במוזיקליים ששובצו .:)

    השבמחק
  4. יהונתן היקר. רציתי לומר שאני באופן אישי נהנתי מאוד מההצגה. על אף שהיא עסקה בחייכם , היא נראתה כהצגה לכל דבר עם טקסט ותסריט. גם אני נהנתי מאוד מהקטעים במוזיקליים ששובצו .:)

    השבמחק
  5. יהונתן טוב מאוחר מאשר לעולם לא. יופי שכתבת את הכתבה. אני שלא יוצא לי ללמד אתכם השכבה הבוגרת מאוד נהנתי לקבל חשיפה לעולמכם וכמובן לתוצר שעבדתם עליו במשך השנה. ההצגה הוכיחה את יכולתכם כקבוצה להרים פרוייקט ולבצע. לא מובן מאליו. כל הכבוד.

    השבמחק