יום ראשון, 12 ביוני 2016

דבר המערכת השבועית האחרונה מאת גדעון שדה

שלום לכולם, כאן גדעון וזה סיכום השנה שלי כעורך עיתון נווה "הפאזל". משום שביום חמישי האחרון המערכת עשתה את פגישתה האחרונה להשנה אני רוצה להגיד שהייתה לנו שנה מעולה. אני מאוד נהניתי לעבוד כעורך, אפילו שבזמן האחרון שכחתי מחובותי לעיתון, אך אני מאוד שמח שהשנה הייתי העורך ואני רוצה להודות לכולכם על שנכנסתם וקראתם ב"הפאזל".

עכשיו לסיכום הסקר האחרון שלנו: האם תתגעגעו ליעל גת אחרי פרישתה? בואו נראה מה כל ה-12 מצביעים אמרו...

אוקיי, 3 אמרו שברור שהם יתגעגעו ושאי אפשר בלעדיה ואני חייב להגיד שזוהי ממש תחושת נאמנות שראוייה לציון.

5 מצביעים אמרו שבהתחלה הם יתגעגעו אבל הם יתגברו, שלדעתי זוהי מחשבה נהדרת.

2 מצביעים אמרו שהיא הייתה טובה אבל הגיע הזמן להמשיך הלאה שאם זה אני מסכים. היא הייתה מעולה בתור האחראית על כיתות נווה אבל היא עוזבת ואי אפשר לעשות דבר בנידון.

ה-2 האחרונים אמרו שלא כי עדיין תהיה לנו יעל כמנהלת על כיתות נווה, רק בשם משפחה שונה.

אני מקווה שתמשיכו לקרוא את הכתבות ויש לנו עוד תוכניות אך אולי לא אהיה העורך שנה הבאה, אז אני רוצה להגיד שהיה טוב. ביי ביי.

תגובה 1: