יום שבת, 20 במאי 2017

פרויקט גמר בצילום מאת תמר אברהם

כתבה : תמר אברהם, מראיין : סאם קטז

Image may contain: text and food

שלום לכם קוראים וקוראות יקרים ויקרות, לכבוד יום הפנינג הירוק שיצוין ביום שלישי הקרוב ( 23.5.2017 ), אני רוצה להגיש בפניכם ראיון שעשיתי עם תמר אברהם שהיא תלמידה מכיתת י"ב 4 לשעבר כיתת תפוז. שאשר היא עושה על פרויקט גמר שלה בצילום עם המורה שלה איריס ברנע וזו לא סתם תערוכת בגרות  אלא היא מבוססת על חבר מאוד טוב שלי ושל תמר לכיתה ששמו הוא ליאל מויאל שהיה תלמיד בכיתת תפוז בשנה שעברה.

ואם אתם\אתן רוצים\רוצות לקרוא יותר בהרחבה תלחצו על "קרא עוד".... בינתיים שתהיה לכם קריאה נעימה ותגיבו לכתבה של תמר כי היא השקיעה מאוד על התערוכה שלה אז תכבדו אותה. ואני שמח לפרסם את הראיון הזה. 


התשובות של תמר על השאלות :

1. האם את מתרגשת לקראת הפרויקט גמר שלך ? ( אם כן מדוע )

כן מאוד... כי זה כיף להראות לכל בית ספר על מה שעשית ועל התהליך וגם כי אני מרגישה מיוחדת בזה שאני נמצאת במגמת צילום.

2. במה הפרויקט גמר שלך עוסק ומדוע בחרת בנושא הזה לפרויקט גמר שלך ?

הוא עוסק בהתמודדות כלומר זה מדבר על ליאל, כי ליאל הוא זה שמתמודד עם מה שיש לו. בהתחלה חשבתי לעשות על תנועתיות בעקבות ליאל וכן הלכתי וצילמתי וכשהראיתי את התמונות לאיריס אז היא אמרה לי שאני יכולה לעשות עליו אז לקחתי את ההצעה שלה והתייעצתי עם שירי ואז דיברתי עם אימא שלו והיא דווקא הסכימה מלכתחילה אבל כמובן שהייתי צריכה לדבר איתו ובסוף הוא הסכים. בסופו של דבר החלטתי לעשות על ליאל כי בזמן האחרון מדאיג אותי המצב שלו.

3. ספרי לנו על התהליך שעברת לקראת הפרויקט גמר שלך ?

הייתי נוסעת אליו מדי שבוע ומצלמת אותו בכל מיני מצבים שונים זה לא היה פשוט, אימא שלו עזרה לי המון. ועל הדרך גם נשארתי להתארח.

4. האם יש לך המלצה לאנשים לבוא לתערוכה שלך ? 

מי שרוצה שיבוא אני לא מכריחה אף אחד לבוא, ואני מרגישה מיוחדת בזה שאני התלמידה הראשונה בנווה שמצטרפת למגמת צילום ומציגה תערוכה... אני חייבת להגיד שיש לי מורה מדהימה ואני מדברת על איריס ברנע שאני מתה עליה.

הנה תמונות שאני צילמתי בתערוכה של תמר :

Image may contain: Tamar Avraham, smiling, standing


Image may contain: one or more people and people standing

Image may contain: indoor

Image may contain: one or more people

8 תגובות:

  1. תמר, זה באמת מאוד מרשים התהליך שלך במגמה. הרצינות, ההשקעה, ההתמדה.
    התמונות שצילמת מרגשות מאוד. שמחה שהמגמה נתנה לך להכיר ביכולת הזו שיש לך. בהצלחה בתערוכה!

    השבמחק
  2. סאם, משמח לקרוא את הכתבה שכולה שלך- מהיוזמה עד הביצוע. אני מציעה שתכתוב את שמך בכותרת, שידעו שאתה המראיין...
    תמר- אני בטוחה שהתמונות שלך מרגשות. שיהיה בהצלחה!

    השבמחק
  3. תמר וסאם
    מרגש לקרוא את הראיון. סקרנית מאוד לראות את הצילומים של ליאל. תמר-נהדר שאת מספרת על תהליכים שעברת ואף מפרגנת ומודה למורה לצילום- איריס. מקווה שתמשיכי לפתח את כישורי הצילום הטובים שלך ולנצלם בהווה ובעתיד. וסאם- תודה על הראיון החשוב ועל השאלות המצוינות.
    יעל דגן

    השבמחק
  4. כתבה נהדרת וראיון מקסים. תמר, אני מאוד אשמח לראות את התערוכה מתי שאוכל (לא בהפנינג כמובן כי לא אגיע).

    השבמחק
  5. תמר וסאם.
    מאוד מרגש לקרוא את הראיון ,אני עצמי ראיתי את התערוכה והיא מאוד מרשימה ומכבדת.
    המחשבה לקחת ולגעת בנושא אישי שקרוב ללבך ולעסוק בו מדהימה בעיניי.

    השבמחק
  6. תמר וסאם יקרים. מצטרפת למילים החמות על התערוכה. תמר, תמונות מדהימות ומרשימות...
    הבחירה בנושא האישי מאוד מרגשת. ישר כח לשניכם. עינבל ברוש

    השבמחק
  7. סאם הכתבה נפלאה ומרגשת, שאלות מצויינות והשיתוף של תמר נהדר ומאוד משקף לנו את החוויה שלך. חוץ מזה תמר הצילומים נהדרים, מאוד מרגשים. הצבת רף גבוה בתערוכה. כל הכבוד!

    השבמחק
  8. קודם כל אני רוצה להגיד כל הכבוד

    השבמחק