יום חמישי, 21 בספטמבר 2017

טום וג'רי ( באנגלית: Tom and Jerry ) \ מאת סאם קטז


Image result

חג שמח ושלום לכם קוראים וקוראות יקרים ויקרות, אני רוצה לשתף אתכם בסדרת סרטי אנימציה קצרה שאהבתי מאוד לצפות בה בילדות ושמה טום וג'רי שהיא סדרת סרטי אנימציה קצרים קומיים שנוצרו על ידי ויליאם האנה וג'וזף ברברה עבור MGM בשנות הארבעים, שנות החמישים ושנות השישים. במקור הייתה הסדרה אמורה להיות מוקרנת בקולנוע. הסרטים הקצרים זכו להמון הצלחה כך שכמה מהם אף זכו בפרס אוסקר ונוצרו תוכניות טלוויזיה על טום וג'רי המוקרנות עד היום.

בילדות שלי אני מאוד אהבתי לצפות בטום וג'רי במיוחד בקטעים שבהם טום צועק בצורה כל כך מצחיקה שאפילו גורמת לך לא להפסיק לצחוק ולא מזמן לפני ביום שלישי אני והחבר'ה במכינה צפינו בטום וג'רי ( בניהם הקטעים שבהם טום צועק ) ופשוט לא הפסקנו לצחוק... לי יצאו דמעות מרוב צחוק ואני ממליץ לתלמידים או לאנשי שיש לו אחים, אחיות או ילדים לראות כי יש בהם תוכן מצחיק עם הומור שגם מבוגרים יכולים ליהנות ממנו ובינתיים שתהיה לכם קריאה נעימה וחג שמח + בשנות השישים פרצה שריפה גדולה באולפני MGM אשר השמידה את כל העותקים המקוריים של טום וג'רי ושל שאר הסרטים של אולפני MGM. למזלם, כמה שנים קודם הוציא האולפן את הסרטונים של טום וג'רי מחדש עם כותרות פתיח אלטרנטיבים, העותקים האלה ניצלו ואלה העותקים אשר משודרים כיום בטלוויזיה.


המופע של טום וג'רי (1975) :

(באנגלית: The Tom and Jerry Show) המופע של טום וג'רי הוא סדרת טלוויזיה מונפשת הופקה עבור שבת בבוקר על ידי הפקות האנה ברברה בשיתוף עם מטרו גולדווין מאייר טלוויזיה ב-1975 לרשת ABC המבוססות על המכנסיים הקצרים ודמויות התיאטרליים טום וג'רי.

הופעת הקומדיה של טום וג'רי (1980-1982) :

(באנגלית: The Tom and Jerry Comedy Show) הוא תוכנית אנימציה טלוויזיה הופקה על ידי Filmation לMGM טלוויזיה בשנת 1980, בלשכה המרכזית לסטטיסטיקה לימי שבת בבוקר. תוכנית נמשכה שתי עונות (עונה עם שני בהיקף של שידורים חוזרים) והפארקים הבודדים סופו של דבר נוספו לסינדיקציה טום וג'רי חבילות, וגם הופיעו מדי פעם ברשת קריקטורה ובומרנג. רוב הקולות שנעשו על ידי פרנק וולקר ולו Scheimer.

טום וג'רי ילדים, דור ההמשך (1990-1994) :

(באנגלית: Tom & Jerry Kids) הוא סדרת טלוויזיה מונפשת, שיתוף המיוצר על ידי הפקות האנה ברברה וטרנר בידור, בכיכובו את כוכבי חתול ועכבר המפורסמים בעולם כמו ילדים (חתלתול ותינוק עכבר). המופע הועלה לראשונה בשינה 1990 ועד לשנת 1994 המשיך שידור. הסדרה היא על חתול טום וג'רי עכבר בילדותם והחברים שלהם הנפולים וDripple וספייק וטייק. זה התחיל כתוכנית שידור הראשונה של פוקס שידור החברה של ילדים של בלוק, פוקס ילדים ב -8 בספטמבר 1990. הסדרה היא קצת דומה לגרסה "הישנה" של 1940–1958 הצגות המקוריות, בדומה לחלקו להיות מיוצר על ידי יוצרי ויליאם חנה וג'וזף ברברה. במונחים של רמת אלימות, שהם הרבה יותר קרובים לקריקטורות קלאסי מאשר adaptions טלוויזיה הקודמת כגון Filmation של טום וג'רי הצג קומדיה אם כי מעט מתון יותר מאשר חנה והסדרה המקורית של ברברה. חלק מזה הוא דומה לפנתר ורוד וחברים וגארפילד וחברים. נפול ונוטפי הזיעה המשיכו לככב בהם קצר ימים ספין אוף בלש Droopy, מאסטר.

סיפורי טום וג'רי (2006-2008) :

(באנגלית: Tom and Jerry Tales) הוא סדרת טלוויזיה מונפשת ששודרה החל בשנת 2005, והועלה בבכורה בארצות הברית ב-23 בספטמבר 2006 עד ה-22 במרץ 2008 בערוץ "KIDS WB!. זוהי תוכנית טלוויזיה הרביעית בזיכיון שממשיך את המרדף והאלימות של חתול ועכבר הצמד זוכה האוסקר ודמויות אחרות מאז הראשון טום וג'רי המצויר, חתול מקבל את האתחול. היא מבוססת על החתול והעכבר המפורסמים, טום וג'רי, ואת הקריקטורות בשנתיה ה-1940 וה-1950. רשת קריקטורה כבר משדרת מחדש פועל כסדרה של 21 בנובמבר.

טום וג'רי (2014) :

(באנגלית: The Tom and Jerry Show) הוא סדרת אנימציה אמריקאית שהופקה על ידי האחים וורנר וRenegade Animation, המבוססת על דמויותיהם של טום וג'רי ועל סדרה מצוירת תיאטרלית שנוצרה על ידי ויליאם האנה וג'וזף ברברה ב-1940. הסדרה עוקבת אחר מעלליהם של חתול בשם טום במרדפו של עכבר בשם ג'רי. הסדרה הייתה בבכורה העולמית בערוץ הקנדי Teletoon בתאריך 1 במרץ 2014, ומוגדר בבכורה בCartoon Network בארצות הברית בתאריך 9 באפריל 2014. Cartoon Network הודיע ​​כי המופע של טום וג'רי אשר מורכב מ-52 מכנסיים קצרים 11 דקות, "ישמור על המראה, דמויות ליבה ורגישות של מכנסיים קצרים התיאטרליים המקוריים". הסדרה מופקת על ידי האחים וורנר. Renegade Animation, עם Renegade טיפול עבודת הייצור בפועל בפיקוח Darrell Van Citters ו-Ashley Postelwaite. הוא גם המנהל של הסדרה. טום וג'רי הצג נועד במקור להיות Cartoon Network בשנת 2013 אולם הסדרה שנתה לתאריך 9 באפריל 2014. זו סדרת הטלוויזיה השנייה של טום וג'רי אשר מיוצרת בהיבט היחס מסך רחב 16:9.


הנה קטעים מצחיקים שאתם תקרעו מצחוק :




2 תגובות:

  1. אני ודוד שלי ( סאם הקטן ) לא הפסקנו לצחוק וכמובן דוד שלי סאם הקטן לא הפסיק לצחוק הרבה. כל מי שצפה בטום וג'רי בילדות שלו, אשמח לתגובות

    השבמחק
  2. Omg איך אני אוהבת את זה. תמר

    השבמחק