יום רביעי, 10 בינואר 2018

ההתנדבות שלנו בכיתות דרור \ מאת סאם קטז


Image may contain: outdoor

"מי שנותנת מתוך שמחה, נותנת הכי הרבה"

( אימא תרזה )


שלום לכם קוראים וקוראות יקרים ויקרות, אני רוצה לשתף אתכם שכל יום ברביע , אני, חן, סתיו, ושירי נוסעים להתנדבות בכיתות  דרור שבקיבוץ מסילות ואילו כיתות שנמצאים בהם ילדים אוטיסטים בתפקודים בינוי ונמוך ואנחנו כמתנדבים עוזרים להם בכל מני דברים כגון: אנחנו מלווים אותם ברכיבת סוסים, משתתפים בשיעורים איתם, ולפעמיים מדברים אם אנשי הצוות שלהם עוד... אני אופן אישי מאוד נהנה בהתנדבות משום שבן דוד שלי שמה ששמו ראין ואני הולך איתו ליעל רינג ושם אני והוא עושים דברים נחמדים כמו לתופף בתופים ולבנות איתו בית מלגו שהוא מאוד רוצה לקחת לבית.

לפני אני רוצה לומר שאנחנו עברנו כמה שינויים, בהתחלה 4 כלומר אביתר היה גם בא איתנו אבל הוא עובד במפעל ניר עותק בניר דוד משום שזה היום שהוא יכול לעבוד וסתיו העבירו לאחת הכיתות ששם היא תעזור בעיניים שם ויוצא שחן, שירי ואני נשארנו לבוא לאורבת סוסים בניר דוד. בינתיים שתהיה לכם קריאה נעימה ויום מאושר + שירי צילמה תמונות מהתנדבות שאותם אתם תראו בהמשך הכתבה בזה שתלחצו על "קרא עוד"

החוויה שלנו בהתנדבות :

היום אני, שירי, חן, וסתיו נסענו להתנדבות שלנו בכיתות בדרור ובדרך הורדנו את סתיו בבית הספר ומשם אנחנו המשכנו לאורבה של ניר דוד ושם הילדים + אנשי הצוות שלהם חיכו לנו. אני וחן אכלנו ארוחת בוקר יחד איתם ותוך זה אני שמרתי שהחתולה של הקיבוץ שלא תגנוב אוכל מהילדים... כי חתולים אוהבים אוכל ואחרי זה חן ואני הלכנו ללוות שני ילדים שהלכו לרכב על הסוסים ועשינו איתם הליכה עם הסוסים מסביב ואלכסון וריצות ואחר כך עשינו סיבוב קטן ומשם הם ירדו מהסוסים וכעבור כמה זמן האוטובוס שלהם הגיע ואנחנו עלינו איתם וחזרנו איתם לכיתות דרור. אני בדרך כלל הולך עם בן דוד שלי ליעל רינג אך הוא לא בא היום משום שהוא טס לברצלונה ובמקום זה הייתי עם חן בכיתה של לוסילה וזו גם הכיתה שבן דוד שלי נמצא בה והיא הראתה לנו סרטונים נחמדים לילדים ותוך זה היא שאלה אותם שאלות עד ששירי באה לקחת אותי ואת חן וביחד שלושתנו יצאנו מהכיתה ועלינו להסעה וחזרנו לבית הספר שלנו + חן גם התרגש כי הוא מדי פעם יוצא לו לפגוש מורים או מחנכות שהיו איתו בעבר כשהוא למד במסילות.

לסיכום :

אני מאוד נהנה בהתנדבות שלנו בדרור משום שבן דוד שלי שמה ושגם אנחנו יוצאים מהקהילה שלנו מכירים קהילות אחרות וככה אנחנו לומדים להכיר אנשים שיש להם קשיים משלהם ואני רואה בזה דבר חשוב ואני גם מקווה שאילו שיעלו למכינה בשנה הבאה יתנדבו בדרור בעזרת השם.


והנה התמונות ששירי שחלה לי היום :

Image may contain: one or more people, people riding on horses, sky, horse, tree, outdoor and nature

Image may contain: one or more people, horse, sky, tree, outdoor and nature

Image may contain: one or more people, horse, sky, tree, outdoor and nature

Image may contain: one or more people, people standing, tree, outdoor and nature

Image may contain: 2 people, people smiling, people standing, tree, shoes, outdoor and nature

Image may contain: 1 person, standing, tree, shoes, outdoor and nature

Image may contain: 2 people, people standing and indoor

אני ובן דוד שלי, התמונה הזו צולמה מזמן ואני בחרתי להוסיף אותה כדי שתדעו איך נראה בן דוד שלי

10 תגובות:

  1. סאם, הכתבה שלך מקסימה ומרגשת. אני ממש שמחה שהצלחת לכתוב בסוף על הנושא הזה.
    המשפט שרשמת בהתחלה ממש ממחיש את הרעיון של ההתנדבות.
    כל הכבוד לכולכם!

    השבמחק
  2. סאם אתה באמת עוזר מאוד לבן הדוד שלך וגם לי. אתה מתרגם לי את מה שהוא אומר בצ'רקסית.
    כיף לקרוא שאתה מוצא משמעות בהתנדבות שלך וגם נהנה ממנה.

    השבמחק
  3. נחמד מאוד לשמוע על ההתנדבות שלכם ואני גם למדתי במסילות עם חן

    השבמחק
  4. סאם. הכתיבה שלך יפה מאוד.נהנתי לקרוא את הכתבה ונהנתי לראות את התמונות היפות

    השבמחק
  5. סאם כל הכבוד על זה שאתה באים ונותנים מכל הלב! כיף לנו שאתם באים לביהס! אתם עוזרים כל כך הרבה ומרגש לראות אותכם ככה! יישר כח��

    השבמחק
  6. היי סאם! ישר כוח על כל העשיה שלך ושל המתנדבים הרבים שבאים אלינו לדרור! מרגש לשמוע שאתה מגיע בשמחה! המשך לעשות חייל!

    השבמחק
  7. סאם,משמח מאוד לקרוא את דבריך, ישר כוח על עשייתך בביהס דרור ובכלל...בהצלחה בכול! ותודה רבה, שלי מורה בדרור

    השבמחק
  8. סאם,משמח מאוד לקרוא את דבריך, ישר כוח על עשייתך בביהס דרור ובכלל...בהצלחה בכול! ותודה רבה, שלי מורה בדרור

    השבמחק