יום שלישי, 23 בינואר 2018

סיכום חצי שנה בנווה/ מאת שירה שדה

שלום לתלמידים שטורחים להיכנס לפאזל ולקרוא את הכתבות.

מי שעדיין לא מכיר אותי, אני שירה. אני שנה ראשונה פה, לומדת בכיתה ט' (הכיתה של קלי,
מי שקורא לה ככה).








חצי השנה הזו עברה כל כל כך מהר. כשהגעתי לביקורים פה שנה שעברה התחרפנתי מזה
שאני נמצאת בבית ספר שהוא לא אתם. ביום הראשון ניסיתי לבוא עם ביטחון, אבל הביטחון נעלם
ולקח לי זמן עד שהתחלתי לבוא למסגרת ולנסות להתחבר עם אנשים.

עברתי עם הכיתה שלי הרבה (לפחות עם חלקה). הלכנו לאסקייפרום, נסענו למדבר, חגגנו סיום רבעון.
הכרתי גם חברים מחוץ לכיתה ולמדתי שלשבת עם האוזניות ולהתנתק מכולם לא יביא לי חברים.
גילתי את ימי שישי הנפלאים שפה, את החוגים, את המורים.


בתחילת שנה כתבתי את הקטע הזה כחלק מתרגיל של שיעור תקשורת: "להרגיש ביטחון, להרגיש
חלק, להיות חלק מהקבוצה, לבוא לבית הספר וכולם מכירים אותי וכולם אומרים שלום. ואני פחות
מפגרת בחומר ופחות מפחדת".

זה מה שהרגשתי ועכשיו הכול יותר טוב ויש לי חברים ויש לי יותר ביטחון אבל הפחד עוד קיים.
וגם הרצון להרגיש חלק.

אז הייתה חצי שנה טובה. הבנתי שבמקום הנכון אני לא גרועה בכל דבר .
יש לי עוד דרך לעבור עד שאהיה חלק אמיתי מבית הספר הזה.

ועד שאכיר את עצמי באמת.



9 תגובות:

  1. שירה איזה יופי כתבת!! ממש התרגשתי

    השבמחק
  2. שירה יקרה, הכתיבה שלך תמיד מרגשת אותי. יש בך כנות ופתיחות כל כך מיוחדת. כיף גדול שאפשרת לנו להיכנס מעט לעולמך ולצוויה שחווית. מצפה לעוד דברים שתכתבי. את נהדרת!

    השבמחק
  3. שירה, את ממש לא גרועה בכל דבר. את נערה מקסימה ומלאת חוכמה.
    את כבר חלק אמיתי מבית הספר הזה.
    ריגשת אותי מאוד.

    השבמחק
  4. שירה. תודה שכתבת בצורה כנה ופתוחה. התרגשתי לקרוא. ואני שמחה שאת פה איתנו.

    השבמחק
  5. למה ישנתי בבית ספר זה לא מעפן אין לכם טיול או משהו כזה טיול שנתי לא סתם לישון בבית ספר
    אולי אני הייתי ישן בבית ספר

    השבמחק
  6. ממש אהבתי את הכתבה שירה

    השבמחק