יום רביעי, 11 ביולי 2018

מפגשי חודש יולי בעפולה /מאת רז ורועי

שלום לכם קוראים וקוראות אנחנו אני(רועי) ורז רוצים לשתף אותכם במפגשים שהיו בתאריכים 10-11 ליולי בעפולה.
ב10.07 אני (רז) ויאיר ניפגשנו בעפולה בילינו ביער בעפולה עילית ,שיחקו טאקי ,אחרי זה אכלנו בקפה קפה בקניון ואז קצת הלכנו לליאור הוא הראה לנו כל מיני דברים על הצמחים שלו ואחרי זה לקחתי את יאיר לתחנה המרכזית והוא נסע הביתה.

ב11.07 שזה היום אני(רועי) ורז עשינו מפגש בבוקר אכלנו ארוחת בוקר אצל רז ואז יצאנו לכיוון התחנה המרכזית לקחנו את קו 10 ונסענו לשחות בבריכה בעפולה עילית ושם אכלנו טילון בטעם וניל ואז יצאנו מבריכה עשינו ספורט הליכה ואחרי ההליכה אכלנו ארוחה של שניצל צ'יפס בפיתה במסעדה שקוראים לה "השניצל של עדי" ומשם לקחנו אוטובוס חזרה לעפולה ואחרי זה הלכנו למשחקיה בקניון ואחרי זה חזרנו לבית שלי והתחלנו לרשום את הכתבה.










5 תגובות:

  1. רז ורועי
    כמה חוויות ביומיים ! כל הכבוד לכם על היוזמה ועל החברות!
    תמשיכו להנות ��

    השבמחק
  2. אני רואה שעשיתם כיף חיים

    השבמחק
  3. אני מקווה שהיה לכם כיף

    השבמחק
  4. רז ,רועי ויאיר כיף לראות שאתם מקפידים להפגש בחופשות ועוד יותר משמח לראות שגם דאגתם לבקר את ליאור .כל הכבוד.

    השבמחק