יום שישי, 13 בספטמבר 2019

שנה אחרונה שלי בנווה

למי שלא מכיר אותי קוראים לי שחר בשיא, אני לומדת במכינה והשנה זאת השנה האחרונה שלי במכינה ,אז חשבתי לעשות כתבה על השנה האחרונה ולשאול עוד כמה ממי שמסים איתי איך הם מרגישים עם זה.

למי שלא הבין מה זה אומר המכינה ומה אנחנו עושים שם אני אסביר:
המכינה היא מגיל 18 עד גיל 21. המכינה היא רשות- לא חייבים להיות במכינה וגם אפשר לסיים לפני גיל 21. לפי דעתי זה שיש כאן את האופציה למכינה שמכינה אותנו  לחיים הבוגרים זה ממש מעולה כי ככה אנחנו יכולים להיות יותר עצמאים בחיים הבוגרים וגם המכינה מכינה אותנו לחיים הבוגרים שלנו.
במכינה בודקים גם עם כל אחד מהוא רוצה לעשות אחרי  זה במסגרת המשך, שירות לאומי,  צבא או כל דבר אחר,
והם יכולים גם לעזור עם התהליך של הבחירה של המקומות שאנחנו רוצים.
יש במכינה יום תעסוקה וזה ממש ממלא ומהנה ומדמה לנו יום עבודה. יש גם יום התנדבות שזה גם ממש כיף
והשנה התחיל לנו יום הסמכה שאנחנו לומדים כל מיני  קורסי והמטרה שבסוף השנה תהיה לכל אחד תעודה של אותו קורס והוא יוכל לעבוד בדבר כזה אם הוא ירצה.
המכינה נתנה לי המון דברים חדשים שאני בטוחה שאשתמש בהם בחיים הבוגרים שלי.
הציפייה שלי מהשנה הקרובה זה שיהיה לי מלמד ושאני אצליח להבין מה אני רוצה לעשות בשנה הבאה בשירות הלאומי ובכללי.

2 תגובות:

  1. בתור בוגר למכינה, אני מאחל לך בהצלחה במהלך השנה והרבה בהצלחה בהמשך הדרך מחוץ לבית הספר

    השבמחק
  2. שחר תיארת יפה וממצה מאוד!!

    השבמחק