יום שבת, 14 בספטמבר 2019

אברק, בית ספר ישראלי לכישוף מאת שחר שגיא

שלום קוראים לי שחר שגיא, אני הולכת להיות בת 19 ואני אוהבת סיפורי פנטזיה.



Forest Magic Academy

ואני רוצה להציג בפניכם
את הסיפור שלי על אברק בית ספר לכישוף ישראלי

נכון שיש את  הוגוורטס אז בישראל קיבלתי

השראה משם ליצירה של אברק
בית ספר לכישוף בישראל

המייסדים (ראשי הבתים) והצבעים הם:

רוזליין: ויולט רוזליין (גם המנהלת)
סגול רויאל, כחול קובלט (כהה מאוד, כמעט שחור), סגול לילך
הערכים של רוזליין אלה :עדינות,יצירתיות,אכפתיות


אוולט: שרה אוולט (גם סגנית המנהלת)
לבן, צהוב, בז'
הערכים של אוולט אלה :חוכמה, כוח רצון




שורש ג'ינג'ר: ג'קי ג'ינג'ר
כתום בוהק, אדום, צהוב דהוי
הערכים של שורש ג'ינג'ר: אומץ לב ונחישות



אנקונדאי: אנדרו אנקונדאי (אחיה הגדול של דיאנה)
ירוק, זהב, כסף
 הערכים של אנקונדאי אלה: שאפתנות ,הרפתקנות, ועבודת צוות


צ'י: צ'יקו ברדלס
כתום (לא בוהק) דהוי, חום, שחור
הערכים של צ'י אלה: רוגע,פראיות ,רוח לחימה



וולף: דיאנה וולף (אחותו הקטנה של אנדרו)
שנהב, אפור בהיר,אפור כהה
הערכים של וולף אלה: ידע מוזיקלי,קבלת האחר


אחרי שקיבלתם מידע על הבתים איפה אתם חושבים שתהיו
באיזה בית
תכתבו בתגובות

4 תגובות:

  1. שחר יקרה,
    רעיון יפה ומעניין. כדאי לתת כותרת לכתבה כדי שיהיה נוח להבחין בה מבין הכתבות השונות. בנוסף, אולי לתת קצת רקע על אברק כדי שלקוראים יהיה יותר מובן על מה מדובר.

    השבמחק
  2. נמרוד פה, הייתי רוצה לשמוע יותר על הערכים של כל בית, הם נשמעים מעניינים. אני וולף לגמרי דרך אגב

    השבמחק
  3. הסתבכתי עם הכותרת ותודה

    השבמחק