יום שישי, 8 בנובמבר 2019

חוג ליבוד מאת שחר בשיא

היי לכולם כאן שחר בשיא 
בכתבות הקודמות שכתבתי עד עכשיו השנה התייחסתי יותר לעניין של הבית לחיים שאני גרה בו. ולכתבה של היום חשבתי טיפה לגוון והיום אני כותבת את הכתבה שלי על חוג ליבוד שאני משתתפת בו בימי ראשון בחוגים.
בטח הרבה לא כל כך מבינים מה אנחנו עושים בחוג ליבוד.  בחוג של הליבוד אנחנו יוצרים באמצעות מחטים ספוגים וצמר מיוחד שקוראים לו לבד יצירות שונות. בתור התחלה כולם עושים את אותו סוג עבודה כמו פיה תמונה דו מיימדית  ועוד כל מיני דברים ולאט לאט מתקדמים בקושי כל אחד בקצב שלו.  
למש אני בגלל שאני כבר עשיתי בליבוד לפני החוג של הליבוד אז בהתחלה עשיתי גם פייה כמו כולם וכשסיימתי את הפייה אז מעיין הציעה לי לעשות עבודה חופשית ואני עושה מנדלה הדברים שיש במנדלה שאני עושה אז אני עושה את זה ליפי הראש שלי וזה ממש כיף לי ומרגיע אותי. אומנם בחוג של הליבוד יש הרבה תלמידים שעושים שמדברים הרבה ולפעמים זה טיפה מפריע לי להתרכז אז פשוט אני יוצאת החוצה עם הדברים שאני צריכה לעבודה שלי ואני עושה את זה בחוץ עם עצמי ואז הרבה פעמים זה עוזר לי יותר להתרכז ולעבוד עם עצמי.
מי שאוהב אומנות ואוהב להתנסות בדברים כיפים ממש כדאי לו לעשות את זה. 
ככה נראה הצמר של הלבד 
דוגמה של פיה שאפשר להכין




ציור שאפשר לעשות בתור התחלה
דוגמה לסוג של ציור שאפשר לעשות מהלבד

תגובה 1: