יום שישי, 13 בדצמבר 2019

הציפיות שלי מהטיול של הבית לחיים- שחר בשיא

השבוע אני אסע עם הבית לחיים שלי ועוד בתים לחיים מהעמותה לטיול של יומיים .לדעתי הולך להיות ממש כיף ומגבש בטיול הזה כי אנחנו משתחררים קצת מהשגרה הרגילה שלנו ולהיות גם עם דיירים אחרים  מהבתים האחרים שלא יוצא לי כל יום לראות אותם.
ביום הראשון של הטיול אנחנו מתחילים באגמון החולה בשביל לצפות בציפורים  ואחר כך נסע למרכז קנדה שלזה אני ממש מחכה בגלל שאנחנו הולכים להיות שם גם באיי ג'אמפ גם בבאולינג וגם בהחלקה על הקרח שלזה אני הכי מחכה. כל אחד יכול ללכת לאיזה מקום שהוא רוצה.
 משם נוסעים לתל חי לאכסניה מתארגנים ויוצאים לקניון נחמיה בקריית שמונה לקנות ארוחת ערב.

וביום  השני אנחנו נוסעים למפל התנור אני לא הייתי שם אבל אמרו לי שזה ממש יפה שם.

ואז אנחנו חוזרים הביתה  זה יוצא יום שישי בגלל שזה שבת שהדירה שלי לא פתוחה  אז חלק מאיתנו יורדים בעפולה ונוסעים או באוטובוס או עם ההורים הביתה.
אני ממש מצפה לטיול הזה כדי לבקר במקומות האלה ולהכיר  גם עוד דיירם משאר הבתים ואני חושבת שאני ממש אהנה אבל על איך היה אני אכתוב את זה בכתבה הבאה שלי.

תגובה 1:

  1. שחר יש לי כמה תגובות להגיד לך שאת כתבת את הכתבה הזאתי למה לא שמת תמונות בית למה לא ירד תמונות של ציפורים בכתבה וגימל למה לא ביקשתי עזרה מישהי אעזור לך להכין את הכתבה זה לכתוב על ציפורים זה נשמע לי משעמם וכאילו זה יפה והכל אבל צריך תמונות צריך להמחיש את מה ש מה שכתבת אם את אוהבת סיפורים אם את לא אוהבת סיפורים צריך להמשיך להמחיש את זה

    השבמחק